Mooi hoor
Deze.is.zo.mooi.
Punt
Prachtig!!! En ook een leuk verhaal om te lezen
Heel veel plezier met deze GS
Leuk geschreven en om te lezen en wat een mooie GS!
Prachtige Grand Seiko. Leuk verhaal ook van de weg daar naar toe. Heb je snel gedaan!
Mooie aanwinst en gave collectie heb je al! Veel draag plezier met de Grand Seiko! Het begint bij mij ook al weer te kriebelen
Heerlijke GS! Veel plezier ermee!
Wauw, mooie collectie!!
En benieuwd wat er in de twee lege plekken komt te liggen
Mooi hoor, besmet!!!
Ja, uiteindelijk wil je toch een …
Wat een leuk verhaal, heel cool om te lezen. Mooie collectie en wát een pronkstuk. Gefeliciteerd met de NA.
Mooie diverse verzameling heb je daar. Erg leuk. Een paar uurwerktechnolgieën, een paar vormen, een paar typen, een paar kleuren. Zo zie ik verzamelingen graag.
De GS is een klasse apart, maar ja, ik ben niet objectief. Gefeliciteerd met de aanschaf. Ook ik stel de contacten op dit forum op prijs. Iedereen van wie ik iets gekocht heb, of die iets van mij kocht is tof geweest, er lopen hier inderdaad leuke gasten rond.
Het was dan ook grappig om te lezen wat je ervaring met de leden was. Leuk verhaal, leuk horloge. I approve.
zeker weten !
Mooie verzameling !
Mooie karakters hier op het forum inderdaad, zo divers als mijn smaak in horloges.
Dank je!
Leuk om eens te lezen al wist ik u verhaal al een beetje na bij bezoek ;-). Zo nu heb je toch nog voor mij die grand seiko. Gefeliciteerd! Leuke collectie en mooie blauwe diver :).
Van harte! Je collectie wordt steeds mooier en mooier!
Weer een SBGA 373!! Heerlijk! Je hebt een goede smaak!
Mooie collectie.
Veel draagplezier toegewenst met de GS!
dat had ik dus ook, wat een vet ding is dat, beetje Monaco vibes zonder die uitgekauwde racing shit er omheen
Ik weet niet hoe het met Jurtz was maar ik vond onze afspraak ook heel geslaagd. Leuk je gesproken te hebben.
Die Helson is dus van Candide geweest. Uit de tijd dat ie nog een goede horlogesmaak had…
Maar @rende je hebt heel snel een aantal heel mooie horloges verzameld. Gaaf om te zien!