Mja, snap je punt. Mooie van dat spul is dat de tint een beetje verloopt afhankelijk van de lichtinval. Maar daarmee kunnen ze ook erg donker uitkomen. Op marketingplaatjes van Longines staan ze volgens mij altijd op standje max
Ik dacht dat het me niet zo stoorde, die blauwe wijzers. Maar dit wordt toch echt wel een verbetering, vind ik ook. Dus, goede keuze!
Ik vermoedde het al, maar je weet het maar nooit!
Al spelende leert men hè
Het is best een mooi proces. Afhankelijk van de temperatuur die het materiaal krijgt -dus ook hoe lang het verhit wordt- krijgt het metaal een tint. Staat wel één en ander van op YouTube, leuk om te zien.
Het is met wijzers dus ook de truc om het zodanig te doen dat de wijzers onderling niet van kleur verschillen. In de horlogewereld zie het het terug op wijzers maar ook op schroefjes in uurwerken. Het zijn kleine details in afwerkingsniveau.
Ik durf eigenlijk niets hard te roepen, maar ik denk dat je dit soort spul vanaf ca €1000 gaat tegenkomen? Vandaar dat het een leuke bonus is als het op horloges onder die prijsrange wordt gedaan?
Ik vind het beide heel mooi
Vandaag is de SARX033 weer terug op de basis met zijn nieuwe wijzers (en nieuw caliber; het caliber dat erin zat was helemaal wrak; bedankt forumlid om zoiets voor goed lopend door te verkopen, dat is de ware forum spirit; not done, dus).
@Floris155 heeft hem weer tip top in orde gemaakt, waarvoor heel veel dank!
Het resultaat vind ik erg geslaagd.
Fijn weekend!
Wel een prachtig stel zo bij elkaar.
Jammer dat sommige verkopers niet eerlijk zijn en alleen denken aan zoveel mogelijk winst maken.
Als je ooit afstand van wil doen, denk dan aan mij.
Veel draagplezier ermee en zorgt er goed voor de black and white boys.
Mooi geworden!
Ik ben wel benieuwd hoeveel draagtijd de 033 gaat krijgen als die champagne GS arriveert
Ik ook
Dat ziet er goed uit!
Beter hoor Stuk minder gimmicky!
Prachtig
Wil een mooie Seiko, goed bezig !!
Greets, Martin nitraM.