Zit hier kennis over het merk Van der Bauwede? Ik ben al een beetje aan het googlen geslagen, maar ik kan er niet zo erg veel over vinden.
Het horloge zelf vind ik erg mooi, de band veel te glanzend, maar die kan vervangen worden voor leer. Nou mag ik een bod uitbrengen. Verkoper hoeft niet de hoofdprijs, maar ik wil wel een marktconforme prijs bieden. Chrono24 biedt geen uitkomst, alleen vdB’s met andere (nieuwere?) wijzerplaat.
Wie kan meer vertellen over het horloge en mij een indicatie geven van de waarde? Waarschijnlijk betreft het het type Magnum cal35.
Zou 875 euro reeel zijn? Ik vermoedde zelf een
behoorlijk hoger bedrag namelijk…
dat is wat ik er zelf voor over zou hebben. Standaard ETA uurwerk, een merk dat pakweg 10 jaar terug hot was bij de happy few, maar inmiddels qua merkwaarde niet echt mee mee telt. Leuke vormgegeven horloges, maar een slechte restwaarde. Uiteindelijk wat de gek ervoor geeft. Maar ik zou zeker niet meer dan 1250 geven, dan zit je al gauw in de vijver van Tag’s en Breitlings met hetzelfde uurwerk. Die op de lange termijn een hogere restwaarde hebben. Vandaar mijn 875 euro…
Ik sluit mij daar volledig bij aan. Zag het laatst in Gran Canaria in de etalge liggen en dacht letterlijk “bestaat dat ook nog!” Jaren terug echt Jetset, nu niet meer…
Blij dat ik een balletje heb opgegooid. Ook ik vind het eigenlijk mooie horloges, de naam herinnerde ik me, maar had me nooit echt in het merk verdiept.
Misschien moet ik me toch aan mijn voornemen houden om door te sparen om het horloge bovenaan de wishlist (of uit de top 3 hiervan) te kopen…