Van der Bauwede

Beste Forum leden,

kan iemand mij iets vertellen over het merk “Van der Bauwede”?
Ik heb het gevoel dat dit merk een hoog “Technomarine-gehalte” heeft…

Mijn vraag is eigenlijk heel open. Bv. wat is de waardevastheid, kwaliteit etc…

p.s Hebben jullie ook een soort van marktplaats voor horloge’s?

Welkom op het Forum

En ja hier is ook een soort van marktplaats :slight_smile:
Klik op forumoverzicht en dan zie je onder in de blauwebalk “Te Koop aangeboden/gevraagd” dan kom je vanzelf op horloge.paginamarkt.nl
http://horloge.paginamarkt.nl/

Dank je!

Is het niet zo dat Technomarine een groot Van der Bauwede gehalte heeft? Van der Bauwede is niet zo waarde vast, daarom zou ik deze nooit nieuw aanschaffen. Nadat je de winkel uit bent is de helft er al af. Maar als je het een mooi horloge mooi vind moet je het gewoon kopen, waardevast of niet. Kwaliteit is prima.

Hier vind je de marktplaats: http://horloge.startpagina.nl/markt/

Technomarine een hoog Van der Bauwede gehalte? Ja, zou ook best kunnen. Het is maar hoe je het bekijkt…

Ik wil hier mee zeggen, dat Technomarine ook een tijd zeer populair is geweest, met een daar
aan hangend prijskaartje. Nu is er nagenoeg weinig van over gebleven…

Het kopen van een Van der Bauwede zal wel loslopen. Ben meer op zoek naar wat antwoorden op onbeantwoorde vragen betreft dit horloge.

van der bauwede, ik vind ze prachtig!!! alleen best wel duur voor wat je krijgt,…

Master-Fan Schreef:

van der bauwede, ik vind ze prachtig!!! alleen
best wel duur voor wat je krijgt,…

"best wel duur voor wat je krijgt… Vertel…

voor pakweg 1500 a 2500 euro een eta g10 kwarts chronograaf,…das duur,…

Kijk dat is duidelijk! :wink:

Ja, dat is zeker grof betaald, sommige modellen kosten zelfs 4000,-.

hallo allemaal. Ik ben hier nog helemaal nieuw en las enkele berichten over dit merk. Toevallig kocht ik gisteren een Van Der Bauwede chronograaf met een Valjoux 7750 in. Loopt perfect maar over de restwaarde wat ik hier lees zou misschien best wel kunnen. Maar ach, ik koop een horloge omdat ik dat mooi vind. Die waardebepaling achteraf is gewoon voor wat de zot er voor wil geven. Ik heb ook Breitling, Omega, Rolex… wat ik mooi vind koop ik. Als je jezelf gaat fixeren op de restwaarde wordt het wel heel moeilijk om nog iets te vinden wat je mooi vind. Ik probeer hier even een foto van mijn “magnum” model te posten. Vriendelijke groeten, Bart.

2 likes

Zat die om de pols van een bewaker?

1 like

Dan maar liever krassen op het glas!

1 like

Je moet voor dit model zijn. Ik vind de tralies storend. Mijn model is eigenlijk zo’n beetje als deze zonder de tralies. Ook de pushers zijn groter.

1 like