Van der Gang gejat

Mijn Van der gang is vorige week gejat in Frankrijk, de klootzak.

Zwarte wijzerplaat met registratienummer 040/250

da’s zwaar k…t !!! Excusez les mots

Patrick

Erg naar, enig idee hoe het gebeurd is (misschien een lesje/waarschuwing voor ons…)?

Aangifte gedaan, neem ik aan?

Mijn hemel wat erg man.
Misschien de domste vraag maar doet de verzekering nog wat?
Hoe is het gebeurd?

Balen!
Als je een reisverzekering hebt, zal die wel dekking verlenen. Een beetje reisverzekering keert zelfs uit wanneer je iets verliest.

Edgar

:frowning: mischien even foto van het betreffende model plaatsen. Hoop dat dit nog goed afloopt voor je.

inbraak in appartement en van het nachtkastje gestolen. Op het moment dat hij hem pakte werd ik wakker.
Ik had hem bijna te grazen.

Helaas hij was net nieuw en nog geen verzekering geregeld, erg dom.

Ik hoop dat hij ooit in de nederlandse handel terugkomt en herkend wordt.

Beloning € 1.500,=

Balen zeg, ik vrees alleen dat je deze niet meer terugziet.

Je zou een zoekopdracht naar Van der Gang op www.ebay.fr kunnen aanmaken zodat je een emailtje krijgt zodra er een aangboden is. Als ik als fransman een Van der Gang zou jatten zou ik 'm intenationaal aanbieden, in Frankrijk is ie waarschijnlijk niet zo bekend.

Waar was je, en zet een foto neer.

Ik vertrek zaterdag naar les Deux Alpes… Misschien spot ik um wel (kleine kans, maar toch. Ik kijk altijd naar de horloges die mensen dragen).

Verschrikkelijk zoiets… En het lullige is dat die klojo geen enkel idee heeft van de waarde van het horloge. Grote kans dat ie hem voor een appel en een ei doorverkoopt.

Kans lijkt me gering, maar ik hoop werkelijk dat men de dader te pakken krijgt.

Denk ik ook. Tenzij dit gebeurd is in een plaats waar ze absoluut geen slechte naam op touristengebied kunnen gebruiken (iets van “oh, inbraak in hotelkamers is daar schering en inslag”), dan zal de plaatselijke politie waarschijnlijk absoluut geen haast hebben.

Weet je zeker dat je geen reisverzekering via je kredietkaart hebt, zo je er geen andere hebt (toen ik nog in Nederland woonde had ik een doorlopende, van de Postbank. Gelukkig nooit nodig gehad.)

Wat een bizar verhaal! Je bent waarschijnlijk wel goed in de gaten gehouden door die figuur, want hij wist wel heeeel goed waar hij wezen moest en wat hij moest weggraaien! Of is dit toch gewoon toeval en hoe bizar ook een mazzeltje voor de dief?

Sterkte met de afhandeling van al deze ellende.

Gr., Mark

Ben wees blij dat je er nog ben.
Dit had veel erger af kunnen lopen.
Schrale troost ik weet het.
Ik zou wel het serienummer overal plaatsen , ik weet niet of er daar ook een soort horlogeforum is?
Ik kan je alleen adviseren in deze.
Ik zou eerst het hotel een aangetekende brief sturen en een verzoek indienen om een compensatie omtrent:
1.Verlies VD Gang
2.Emotionele schade

Indien dat op niets uitloopt op naar plan B.
Ik hoop dat je een soort van rechtsbijstandsverzekering hebt.
Ik zou het hotel aanklagen,tenslotte zijn zjj zeer nalatig geweest.

succes

Als je de bon hebt van het net nieuwe horloge en je hebt een reis verzekering moet je direct aangifte doen bij het plaatselijk politiebureautje ander heb je in nederland niet zo veel te vertellen als je geen bon hebt moet je mij even bellen ik maak dan een taxatie rapport doormiddel van foto,s en beschrijvingen en heb je altijd een bewijs wat het horloge waard is dan moet de verzekering wel uitkeren.
groeten Martijn

Erg vervelend, zo’n situatie.

Nog een vervelend bericht:
De meeste normale reisverzekeringen vergoeden juwelen en persoonlijke sieraden (waaronder horloges) tot een maximum van 500 euro (een en ander beetje afhankelijk van polisvoorwaarden), zeker niet tot nieuwwaarde of taxatiewaarde.
De kleine lettertjes…

Even een opmerking betreffende de verzekering. De reispolis kent maar een limitatieve dekking voor kostbaarheden, zelfs als je een uitgebreider pakket kiest. Het is beter om bij je inboedelverzekeraar een aparte polis op te nemen voor kostbaarheden. De premie is natuurlijk wel iets hoger en er worden bepaalde voorwaarden gesteld voor het opbergen van de kostbaarheden echter wel met buitenlanddekking en een veel hoger verzekerd bedrag (plus ook dekking voor laten vallen etc)