Van der Gang Only

Om toch weer wat leven in dit topic te brengen :grin: Een vergelijkbare foto t.o.v. de vorige foto ca een half jaar geleden, alleen nu is het blauw beter zichtbaar :slightly_smiling_face:

11 likes

Voor wie van plan was een van der Gang horloge aan te schaffen: zij stoppen met hun Brand store in Naarden. Voor de snelle besliser 15% korting op de voorraad aldaar.

2 likes

Is dit niet een IWC doosje?

Klopt. Die staat op mijn bureau als watch-stand :slightly_smiling_face:

1 like

I :heart: Van der Gang

19 likes

De blauwe toevallig bij q-watches vandaan?

Nee, alweer een poosje geleden zelf in Dokkum opgehaald. Wat opzich een heel leuke ervaring was, een aflevering met “alles er op en er aan”. Aanrader als je de keuze krijgt, afhalen bij de juwelier of in Dokkum zelf.

Kon het niet laten weer een paar plaatjes te schieten van mijn “Van der Gang” setje…

17 likes

Wel erg stil in dit topic. Zijn er niet meer van der Gang horloges in omloop hier op het forum?

1 like

Die van mij ligt nu helaas in de kluis, dus dan maar even foto’s van een half jaar terug. Een van mijn absolute lievelingshorloges… :slightly_smiling_face:

14 likes

17 likes

Dit is zo zo zo gaaf:

1 like

Ik kende dit merk niet, maar ziet er erg gaaf uit! :heart_eyes:

Vanmiddag toegevoegd aan de collectie.
Kwam op de blauw-wit-gestreepte nylon van van der Gang. Vanwege het weer nu even op een zacht lederen groen/bruine Morrelato uit Napoli totdat de Donkerblauwe Cordura van van der Gang arriveert.

17 likes

Mooie aanwinst, geniet ervan :sunglasses:

1 like

18 likes

Heel mooi horloge, hoe is de prijs kwaliteits verhouding van dit merk?

Tof! Weer eens wat anders dan Rolex advertenties achterop dat KLM magazine!

6 likes

14 likes

Voor de liefhebbers gratis te verkrijgen bij van der Gang, een schitterend boek met hun collectie en de nodige uitleg.
Check hun site, en geen dank :innocent:

3 likes