Heb deze afgelopen ook week besteld zeer mooi horloge
Vet die lichtblauwe Vlieger!
Dankje!
Prachtig
Erg mooi hoor! De “lichte” Vlieger met de blauwe kast is werkelijk een plaatje, maar dat is uiteraard persoonlijk. Ik heb deze kastkleur nog niet in het echt gezien, maar is veelbelovend. Weet je mss waar deze te bewonderen is, welke winkel, Utrecht of Dokkum?
Dankje!
Dankje!
Ik heb de blauwe variant in Dokkum gekocht.
Officieel is het horloge nog niet gepresenteerd maar mocht er hier op het forum toch plaatjes van delen. Het is mijn 5e Van der Gang en wilde graag iets helemaal anders en toen kwam Wybe met deze variant.
Erg mooi hoor! De lichtblauwe is ook mijn favoriet en lijkt me een prachtige aanvulling op een (kleine) collectie.
Als iemand die vlak bij Dokkum geboren is, moet ik ook maar eens langs als ik in de buurt ben. Weet iemand of je daar zo binnen kunt lopen en/of dat er rondleidingen zijn?
Volgens mij kun je ze het beste even bellen, ze hebben een hele leuke dame die dat regelt
@Railmaster prachtige Van Der Gang en gave keuze qua band! Hoe doet het uurwerk het qua nauwkeurigheid en onderhoud?
Heeft iemand toevallig al meer gehoord over hun nieuwe model, die te zien is op de homepagina van de website (zie foto hieronder).
Dank “Snelheidsmeester” Het is een eerlijk uurwerk, ik heb er werkelijk geen omkijken na. Loopt nauwkeurig en de enige keer dat ik ik iets moet aanpassen is als de maand minder dan eenendertig dagen heeft. Ik heb nog geen ervaring met onderhoud, deze heb ik pas een jaar of vier. Ik heb ook de Van der Gang Original 20004 in het blauw, deze heb ik een jaar of zeven en deze loopt idem.
Ook geen omkijken naar
Om op je laatste vraag terug te komen, dit model staat in de etalage van Van Bruggen Juwelen, in Utrecht. Ziet er strak en redelijk klassiek uit, zeker een aanvulling op het aanbod uit Dokkum!