IWC zegt mij weer totaal niks. Moet Fries zijn
Oh natuurlijk vandaar dat al die Rolexen komen en gaan…telkens weer dat swiss made gezeik hahahaha
Jij snapt me. Thank God
Je woont vast niet in Limburg!
Vlakbij dus dat is tegenstelling nr.2
Vormgeving heeft het wat van IWC en Junghans inderdaad!
En dan van binnen, tja, goed afgewerkt, natuurlijk, maar da’s een Oris ook:slight_smile:
ETA based uurwerken. Prima niks mis mee, maar daarbij vind ik IWC al erg duur(nu Sellita) voor hun non manufactuur modellen, VdG is nóg duurder…waarom dan??
Of mis ik iets? Dat ze een eigen werk hebben nu?
Afwerking en look allemaal prima hoor, maar prijs en wat je ervoor krijgt, mwoah.
Mvrgr
Robin
Ik maak een uitgebreid NA topic als ie eind dit jaar binnen is. Op normale foto’s ziet een gemiddelde vdG er inderdaad niet altijd “moet dit nou zo duur zijn” uit. Maar ik was daadwerkelijk onder de indruk hoor. We wachten af
Ze zijn bij Van der Gang ook bezig met een perpetual calender. Ben benieuwd wanneer die komt. Zelf ben ik erg gecharmeerd van deze chrono.
Maar wat een prijs (8600 euro).
Is een Van der Gang een beetje een waardevast?
Vwb. prijzen, investering, beleggen etc.: er loopt op dit moment een veiling van een Van der gang op CataWiki.
Zeer benieuwd wat die vanavond nou uiteindelijk opgebracht heeft . . .
jan.
Bij het aangeboden horloge zal de verdere afschrijving wel meevallen. De kop is eraf zeg maar ;-).
Zijn wel hele mooie IWC hommages hoor, die Van der Gang horloges
Nieuw kost hij EUR7.8k dus ga maar na
Kleine noot, ik zeg niks over of dit een grotere afschrijving is dan je op andere horloges hebt
Ik denk dat iemand een Van der Gang aanschaft om te dragen en van te genieten. Verkopen zal meer afschrijving opleveren dan bij een Rolex.
Volledig mee eens
Hij heeft € 3.500 opgeleverd . . .
Ik had meer verwacht.
jan
Draadje nog even teruggelezen.
Als ik zie hoeveel duizenden (tienduizenden?) Rolexen en IWC’s er aangeboden worden, denk ik (econoom, vraag en aanbod en zo): daar ga je niet veel meer voor krijgen.
Een Van der gang wordt maar heel af en toe aangeboden . . .
jan.
Dat is dan toch niet zo vreemd? Er is idd nauwelijks vraag naar een Van der Gang. Dat is niet goed voor een 2e hands prijs.
Als econoom weet je dat prijzen bepaald worden door vraag en aanbod. Daar heb je dus ook je antwoord voor de ontwikkeling van de prijzen van verschillende merken en modellen
Mooi horloge. Maar wat een onvoorstelbare prijs. Er zullen waarschijnlijk gigantische ontwikkelkosten mee gepaard zijn gegaan voordat het product op de markt kon worden gebracht
Als ik hier eea. lees dan zijn er volgens mij heeeeeel veel mensen die 'm wel mooi vinden, maar de prijs te hoog vinden.
Dan zou je zeggen: die houden catawiki etc. in de gaten, en als er één langskomt: bieden maar!
Ik ga volgende week in Dokkum kijken (vind ze wel onvoorstelbaar mooi); ben benieuwd of ik daarna meer begrip voor de prijs kan opbrengen . . .
Afgelopen week In Dokkum geweest.
Tsja . . .
Wel veel geld mmaar o wat zijn ze mooi.
Als ik nu zou moeten kiezen, is dat mn. tussen de
Classic GMT (20014D): mooi, maar die heeft niet zo’n mooie en mooie dikke kast!
Gangreserve vind ik mooi, tweede tijdzone: aardig.
De Original: de 20003LIM er schitterend uit.
Maar, een (groot) nadeel: als de chronograaf niet loopt, is het net of het horloge stilstaat! Er beweegt niks . . . (Of vergis ik me?)
Hoe maak je daar nu een keuze tussen?