Van der Gang

Lijkt wel een pam dan!

1 like

Ik heb 'n paar VdG’s in klein onderhoud gehad, afwerking/finish is ook top, echt 'n brok klok. Mooier dan ik dacht van de plaatjes, maar doe mij voor de rest(internals) maar een IWC dan
 Sorry.:slight_smile:

Mvrgr
Robin(ex Inge, Doppelchrono, Vintage Inge, Cal 89, Mk X, Mk XII etc)

2 likes

Ik zei al ik weet dat ik iets geks zeg :slight_smile:

4 likes

euh nee, tell me. :wink: Vindt 'm wel mega tof trouwens

Denk dat je er een keer eentje in het echt moet zien/voelen :grinning:

1 like

Maatje van me heeft een van der gang dus heb er al reeds een gezien/gevoeld
zou zelf toch voor de IWC zijn gegaan denk ik.

3 likes

Wereld beroemd in N.L., maar verder internationaal een "no name "
volgens sommigen


3 likes

Misschien dat ze technisch bijzonder mooi zijn, maar de design afdeling vind ik niet heel onderscheidend. Ik zie veel elementen van andere horloges (IWC, Junghans)

Bijvoorbeeld:

MD-31262_20161219162751_157bdde709d88001

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/6/4/0/64045e0c043ea0b5f3537c95f5e31e153fc2027d.jpeg

4 likes

IWC zegt mij weer totaal niks. Moet Fries zijn :sunglasses:

4 likes

Oh natuurlijk vandaar dat al die Rolexen komen en gaan
telkens weer dat swiss made gezeik hahahaha

Jij snapt me. Thank God :clap:

1 like

Je woont vast niet in Limburg! :slight_smile:

1 like

Vlakbij dus dat is tegenstelling nr.2 :nerd_face:

1 like

Vormgeving heeft het wat van IWC en Junghans inderdaad!

En dan van binnen, tja, goed afgewerkt, natuurlijk, maar da’s een Oris ook:slight_smile:
ETA based uurwerken. Prima niks mis mee, maar daarbij vind ik IWC al erg duur(nu Sellita) voor hun non manufactuur modellen, VdG is nóg duurder
waarom dan??
Of mis ik iets? Dat ze een eigen werk hebben nu?

Afwerking en look allemaal prima hoor, maar prijs en wat je ervoor krijgt, mwoah.

Mvrgr
Robin

1 like

Ik maak een uitgebreid NA topic als ie eind dit jaar binnen is. Op normale foto’s ziet een gemiddelde vdG er inderdaad niet altijd “moet dit nou zo duur zijn” uit. Maar ik was daadwerkelijk onder de indruk hoor. We wachten af :+1:

5 likes

Ze zijn bij Van der Gang ook bezig met een perpetual calender. Ben benieuwd wanneer die komt. Zelf ben ik erg gecharmeerd van deze chrono.

Maar wat een prijs (8600 euro).

3 likes

Is een Van der Gang een beetje een waardevast?

Vwb. prijzen, investering, beleggen etc.: er loopt op dit moment een veiling van een Van der gang op CataWiki. :grinning:

Zeer benieuwd wat die vanavond nou uiteindelijk opgebracht heeft . . . :money_mouth_face:

jan.

Bij het aangeboden horloge zal de verdere afschrijving wel meevallen. De kop is eraf zeg maar ;-).

Zijn wel hele mooie IWC hommages hoor, die Van der Gang horloges

2 likes

Nieuw kost hij EUR7.8k dus ga maar na :wink:

Link: https://www.vandergangwatches.nl/shop/#/watch?watchid=1106&material=Krokodil&colour=Donkerblauw&lang=nl#watch-band-anchor

Kleine noot, ik zeg niks over of dit een grotere afschrijving is dan je op andere horloges hebt