Van der Gang

Correctie: een waanzinnig mooi horloge.

Wat hij zegt ;).

Dat is momenteel de enige reden dat ik er nog geen in mijn bezit heb.

Gefeliciteerd. Ik zal de NA in de gaten houden.

2 likes

De aluminium groep? Er is geen aluminium groep. Aluminium is een element, een metaal, dus in de metaalgroep. Aluminiumoxides kunnen onder druk en warmte corund worden (saffier, robijn) (verneuil procede bijv.). Ook kan er keramiek mee worden geproduceerd. Doen bijv. Rado en IWC al jaren.

2 likes

Hartelijk dank alleen…deze ras-flipperaar heeft hem alsnog niet besteld destijds. Is echt iets voor later deze :joy:

Hi Bernard. Uurwerk kan ik me in vinden. Ontwerp is denk ik smaak. Zitten eenvoudige ontwerpen tussen. Vlieger heeft elementen van IWC maar dat zijn er meer, en daarop zijn diverse zeer originele items toegevoegd.

Heb zelf de new Original - qua ontwerp weinig vergelijking - type glas, kleuren in wijzerplaat en die terugkomt in de knop, etc. Ik hou er van.

6 likes

Deze heeft al veel meer eigen “smoel”, of het je smaak is, is dan nog helemaal een andere discussie en is natuurlijk per persoon verschillend.

Het zou niet mijn directe keuze zijn (hou niet van gekleurde knoppen), maar ik waardeer dit model veel meer dan de 1e Vd Gang.

1 like

7 likes

Niet de complicaties wil ik, maar dat geldt voor wel meer horlogemerken.
Wel lijken ze mij onberispelijk gebouwd. Zien er goed uit, en mooie materialen.

Nu in zomerse uitvoering met Cordura strap. Blauwe is nog onderweg;-)

9 likes

heeft iemand het kleine model Vlieger 41mm al gepast of een foto op de pols ?? Wat is de ervaring ??

https://www.vandergangwatches.nl/collectie/20045ba-t/

Let the summer kick in;-)

Zit nog wel in twijfel de collectie uit te breiden met de vlieger of de chonograaf met maancomplicatie- totaal nutteloos maar we heel gaaf.

8 likes

De Vlieger is echt een bakbeest dat weet je hè? :thinking:

Heb die 41mm (dat zijn vrijwel al m’n horloges) een keer gepast en in m’n herinnering viel de dikte van die wel mee, maar moet hem zeker nog eens aan de pols passen.

Mwah, met dit knopje zou ik wel kunnen leven :sunglasses:

1 like

Gewoon even een knopje omzetten! :sunglasses:

1 like

Als ik de plaatjes zie dan krijg ik een jaren 40 gevoel.
Ik vind van der Gang ook hele mooie horloges.

1 like

Maar eens even goed inlezen… En direct het spaarvarken volstorten :hugs:

2 likes

:heart_eyes:

2 likes

Vandaag van groen terug naar blauwe cordura band gewisseld!

Wat vinden jullie??

13 likes

Allebei mooi!

Wat een match met die blauwe band!