Van der Gang

ja vind ze inderdaad wel aan de dure kant…persoonlijk zou ik dan ook wel liever een IWC kopen, maar zo’n Van der Gang is wel exclusiever en zul je niet vaak tegen komen :slight_smile:

4 likes

Exclusiviteit komt aan stevige prijs, maar ik vind het een fine horloge om te dragen!

14 likes

Inderdaad een pracht klok

1 like

Prachtig… :sunglasses::ok_hand:

1 like

Sinds afgelopen vrijdag in het bezit van een Van der Gang Chronograph ZD (zonder datum). Ik hen mijn DateJust hiervoor weggezet. Wat een prachtige en unieke horloge. Ben er heel blij mee.

19 likes

En TERECHT. Wat een stunner.
:fire::fire::fire::fire::fire:

1 like

Prachtig horloge, goede keuze !

2 likes

Supermooi… is het een zwarte wijzerplaat of ook met grijs / blauw ?

1 like

Pure schoonheid !

1 like

De Dial is blauw. In het echt veel mooier dan op de foto

1 like

gisteren wat polo gekeken en daar hadden deze jongens ook een tentje, dus kon ze eindelijk eens in het echt bewonderen. super leuk!

in eerste instantie zijn de horloges niet helemaal mijn smaak. iets te veel knopjes, een enorme kroon en vrij druk. maar in real was ik best wel onder de indruk. horloges zijn mooi verfijnd, strakke kast, mooi bol glas, opgelegde indices. Prijsstelling is wat aan de hoge kant voor staal (7 a 8) maar voor rose gold vond ik het wel weer meevallen (15 a 16). over het algemeen eigenlijk wel een erg origineel klokje die je zelden ziet.

ik vond het personeel enorm aardig maar niet kundig genoeg. ik had een sub om en al snel werd vdg door het personeel als beter dan R gezien. ik heb zelf niet perse interesse in de mening van zo’n beste man en vind het niet zo erg, maar het is gewoon niet slim.

zeker omdat ik het sowieso betwijfel. volgens mij is het gewoon een ETA uurwerk met een opgelegde chrono module, hierdoor wordt het horloge behoorlijk dik. en ook het staal is volgens mij niet van betere kwaliteit. daarnaast is de restwaarde t.o.v. R vreselijk. dus nou ja, ik zou zelf die vergelijking niet zo snel opzoeken.

maar, leuke horloges en zou er best eens een willen hebben :slight_smile:

4 likes

Fraai evenement, ben daar al een paar keer geweest, maar deze keer bezigheden elders. Kunst kost wat :innocent:

2 likes

de polo bedoel je? ja was leuk! het mooie weer gisteren hielp enorm mee en we werden goed verzorgd :slight_smile:

1 like

Stonden de Aston Martins er ook weer? :innocent:

1 like

nee, waren nu landrovers (met een parcours waar je in mee kon rijden) en jaguar
:slight_smile:

ga je vaker naar polo? is vri klein in NL toch?

1 like

klaar voor een paar beursdagen! Prima partner de New Original!#vandergang

14 likes

En nog twee foto’s van de verkoper destijds (veel betere kwaliteit foto’s dan die van mij):

14 likes

Prachtig :sunglasses::+1::ok_hand:

Dus als jouw auto 2e hands wordt gekocht en er blijkt een fout van de fabrikant in te zitten, dan kun je dat niet melden en verwachten dat men er iets mee doet?

Bijzonder!

Zeker bij een Veblen artikel is de service zeer belangrijk.

1 like

Ik wees zowel op het ongeïnspireerde ontwerp als het gebruik van een VJ uurwerk, terwijl ik ook de hoge prijs (hoger dan van het originele ontwerp) niet onvermeld wil laten. Tot slot is de afwerking oke, maar niet on par met topmerken.

1 like