Je hebt gelijk. Sorry @HansT.
Haha nee hoor. Tenzij hij het in dit topic nog 7x gaat zeggen.
Grappig dat je dat onthouden hebt btw.
Het zijn de kleine dingen die het doen. Geniet ervan.
Mooi horloge trouwens!
Ik heb dat onthouden omdat ik me er zelf ook enorm aan stoorde
Mijn beste,
De kern van alle dingen is stil en eindeloos!!
In stilte verwijlen tot de juiste handeling,
vanuit zichzelf ontstaat!!
Orologio Signaturis Temporis
Vandaag even lekker de Zaan op en neer gevaren met vrouw en kids en een eenvoudige maar oerdegelijke Seiko duiker om de pols. Echt even lekker eruit en de hele middag mān telefoon niet eens aangeraakt. Was overigens niet de enige daar, zeg maar. Was bijna filevaren en de sluis zat propvol. Maar nog altijd een heel stuk beter dan in je auto vaststaan in de strandfile.
Jullie hebben het dus gewoon helemaal begrepen. Geniet van de dingen en elkaar.
U bent een woordenkunstenaar
Kijk, en dƔƔr gaat het om. Een goede kop koffie, een lekkere sigaar, een goed horloge en je liefste tevreden in je nabijheid.
Heel mooi, geniet er van!!
Degene die de noodzaak voelt om een dergelijke opmerking te plaatsen, heeft nog veel te leren. Wat een hoogmoed.
@HansT; enjoy!!
Mooie woorden heren. Geniet van t leven en wees blij met alles om je heen!
Meer heb je niet nodig.
Altijd goed op zondag.
Goed boek. In 1 ruk uitgelezen
@brodie goed gezien, het zijn de kleine dingen in het leven die het hem doen.
Ps
@Sandy ga je schamen vent.
Je hebt gelijk!
Klopt helemaal. Ben ook aan het genieten nu. Morgen weer de loonslaaf uithangen.
Goed idee. Sommige mensen moeten NL werkend houden . Ik zal morgen mijn taken als terraspensionado met volle motivatie en inzet voortzetten
Goed bezig! Is dat een modaal inkomen in Zwitserland�
Hier ook heerlijk zitten uitbuiken hoor. 67 km gefietst op mijn '94 Pinarello, waar ik eindelijk weer alle kraakjes en piepjes uit heb. Lekker in een 30th anniversary Garfield-special zitten lezen, met Melba-toastjes met Franse kaas van mijn favoriete marktkraam, en een Rochefort 10.
De plicht roept morgen niet - nog twee weken rustā¦