Van die avonden dat je je met modaal inkomen even heel rijk voelt

In de favorieten gezet!

3 likes

Mooi man!!!

1 like

Gelet op je Avatar :joy::joy::champagne::champagne:

6 likes

Weinig dat kan tippen aan een Rochefort 10!

7 likes

Daarom vandaag de Zaan op en neer gefietst. Wel met een Omega Smpc. De Zaanstreek kan wel wat klasse gebruiken

5 likes

Genieten met een modaal inkomen…?
Laat mijn vrouw het maar niet horen. Dan zet ze mij de deur uit en gaat ze parttime werken :joy:.

In the mean time:

14 likes

Kunnen we ruilen?
Om 06.30 loopt het wekkertje af.

4 likes

Joh, normaliter kom ik dan aan op m’n werk. :grin:

2 likes

De Zaan
Is de west kant. Veel te warm. Vanavond ff aan de andere kant van de flat strak aan de Rueda

8 likes

Ook blij dat ik kan genieten…
Zou je iedereen gunnen’nnn

1 like

Hahahaha

Leuk! Mag ik ook even een duit in het zakje doen? Afgelopen week op uitnodiging van een klant en sinds enkele jaren vriend in Hong Kong geweest. Op de foto mijn nieuwe Seikootje, een koel glas goede kwaliteit Prosecco en een Davidoff uit 2008, die hij speciaal voor ons uit de humidor had gepeuterd. Dat ene muisstille uurtje op het dakterras van het hoogste gebouw aldaar met die makker (maar liefst 118 verdiepingen), terwijl vrouw en kinderen vast met een Uber naar het hotel waren, daar zal ik nog lang van nagenieten.

We gaan het maar niet hebben over hoe vaak ik onderweg naar de taxi terug door dames werd aangesproken met de vraag of ik wat quality time met hen wilde doorbrengen. En daar loop je dan als eenvoudige Hollander in ƩƩn van ā€˜s werelds grootste steden, nog nagloeiend van dat ene speciale uurtje. Ergens in Hong Kong, ver weg van alles, onderweg naar een late taxi en na iets te veel van die bubbels. Top.

Koester wie je om je heen hebt en breng zinvolle tijd met hen door. Al is het zoals in mijn geval met deze vriend maar een uurtje per jaar.

35 likes

Haha dat is pas echt genieten. Sluisperikelen!
Van die huursloepen die er Ć©cht een puinhoop van maken. Achterstevoren overdwars in de sluis! Wij gaan regelmatig door de Mijndense sluis en daar staan gewoon stoeltjes aan wal voor de ramptoeristen. Op dagen als deze zit het daar stampvol. Lekker ā€˜aangebrande’ wannabe schippers in de sluis bekijken. Maar ook voor de sluis kunnen de gemoederen oververhit raken als het 6 rijen dik ligt en de sluis opengaat. En als je geluk hebt probeert er dan een Duitser tussendoor te schieten. Dan gaan de pikhaken de lucht in! :joy::joy::joy:

9 likes

De sluis van Muiden! Heel herkenbaar tafereel! Toen ik daar nog werkte bij een scheepsmakelaar gingen we in de pauze aan de kade zitten genieten van precies wat jij beschrijft. Hilarisch.

4 likes

Nooit echt begrepen waarom, maar mijn oma noemde die koekjes altijd ā€œsociaaltjesā€

:roll_eyes:

1 like

Altijd weer interessant idd, door de sluis.:wink: Op de heenweg was er een kruisertje dat ,net voor de sluis, de wal ramde en man was erg boos op z’n vrouw.:grinning: En op de terugweg was er een behoorlijk grote speedcruiser die per se in de kleine sluis wilde. Dat ging zeer moeizaam en die sluis was daarna ook meteen vol. Wij hebben de grote sluis dus maar genomen. Maar verder geen problemen, eigenlijk.:smiley: Op dit soort dagen blijf ik bijvoorbeeld wel weg uit Amsterdam. Daar heerst dan echt totale chaos.:scream:

2 likes

Da’s een biertje voor in de herfst of winter man, niet voor op zo’n zwoele zomeravond. :scream:

3 likes

Met de speedmaster achter het stuur?

Licht gekoeld bij een graad of 24 buiten? Ik zou het niet afslaan.

2 likes

Leuk topic.

Ook hier een Jan modaal aan het genieten.

2 daagjes Luxemburg samen met mijn vriendin.
Lekker borrelen , zwembad , uiteten.

En potverdikkeme mijn horloge thuis laten liggen.
:roll_eyes:

12 likes