Van die avonden dat je je met modaal inkomen even heel rijk voelt

Leuke naam, Maria door de eeuwen heen geëvolueerd van religieus naar sociaal!

Vroeger kreeg ik op de vrije woensdagmiddag van m’n oma een kopje thee met een “Mariaatje”, mooie herinneringen.

4 likes

Geen afzakkertje?

1 like

Vandaag zo een moment toen mijn lieve vriendin ergens een sapje wou drinken.

8 likes
1 like

Check.

3 likes

Ik had al sorry gezegd. En ja, die meende ik.

5 likes

Van dat biologische hippe spul? Dat ga je niet redden met een modaal inkomen hoor :wink:

1 like

Mijn moeder noemt ze waterkoekjes. Ook nooit begrepen.

1 like

Heerlijk toch. Na de hele dag met de kids te hebben gespeeld in de warmte, nog even nagenieten met een koud glaasje Pinot Grigio en HF op de loungebank in de avondwarmte.
Wel met de muziek van Misteryland op de achtergrond.

10 likes

Afgelopen paar jaar is het hier thuis soms echt tropenjaren. Maar her en der zijn er echt dagen dat wij ons rijk voelen met alles wat ons gegeven is.

4 likes

Niet gezien wat ie om z’n pols had.:grinning:

Omdat ze nergens naar smaken totdat je zelf smaak toevoegt? D.m.v. dippen in koffie/thee.

2 likes

Goeie post man! Klinkt als een perfecte avond! Sigraren uit Nicaragua zijn ook top en beter geprijst dan Cubaans. De combinatie van sigaren en koffie is fijn… maar ls ik grote sigaren rook (1 uur) dan heb ik gewoon bier nodig andes te droge keel haha. Maar koffie of cognac combineert beter :slight_smile:

1 like

:ok_hand:
Geniet ervan :slight_smile:

1 like

Ik kan ook genieten van een modaal inkomen aan mn pols denk ik… zal m eerst moeten asnschaffen :hugs:
Geniet van wat je hebt!

1 like

Denk je? Weet je wat, ik ga haar nu bellen om het te vragen en dan kom ik met een edit.

Edit: mijn moeder noemde ze “watermöpkes”. Helaas weet ze niet waarom, ze heeft het van de vorige generatie.

3 likes

Hebben ze 's nachts wel elektriciteit in Limburg?

1 like

Bijna helemaal goed @HansT. Maar die instant koffie… :scream:

:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Op dit moment iig wel :joy::+1:

1 like

Dat scheelt. Hopelijk zit er dan nog iemand in de telefooncentrale om de puntjes en streepjes op te schrijven, dan kan het bericht morgenvroeg met de koets mee :joy: