Van die avonden dat je je met modaal inkomen even heel rijk voelt

Goed man, heerlijke avond zo! En mooi zacht zo Davidoff :slight_smile:

1 like

Wij hebben Telex thuis :+1:

2 likes

het leven is te kort om oplos koffie te drinken :smiley:

5 likes

Die tekst kan zo op een tegeltje :joy::+1:

enne… wat een heerlijk feel good topic! Lekker! Ga het lekker volgen :slight_smile:

2 likes

Oplos koffie is een noodoplossing. Wanneer je wanhopig op zoek bent naar caffeine en de bar is net gesloten en je zit alleen met een keteltje op een hotelkamer…

3 likes

Ik heb niet veel maar wel alles.

Vanmiddag laatste dagje van de vakantie en de verjaardag gevierd van een van mijn lieve dochters. Gezond gezinnetje en familie en vrienden in de tuin. Zon. Hapjes. Drankjes. Mooie gesprekken. Nagenieten van vakantie. Breitling om de pols. Meer heb je niet nodig.

4 likes

Dan heb je nog nooit echte NescafƩ Gold geproefd!

3 likes

Ik wel, helaas…

Sorry Hans maar dan kun je toch echt beter terug naar een ouderwetse koffiezetter en een pak Douwe Egberts.

4 likes

Wij hebben thuis een echte Douwe Egberts koffiezetter en ook nog in goudkleur, maar sinds ik NescafƩ Gold heb ontdekt is filterkoffie voor mij surrogaatkoffie geworden!

5 likes

Prachtig verhaal. En inderdaad, deze momenten gaan niet alleen in je gedachten zitten maar ook in je ziel

1 like

:open_mouth:

1 like

Je bent echt een held. Hahaha
De lekkerste koffie van Nederland maak je zelf. Ik ga het serieus een keer proberen. NescafƩ gold.

4 likes

Met een schepje Buisman erbij? :joy:

Nee Hans, je bent een aardige vent maar oploskoffie kan nooit lekkerder zijn dan vers gezette filterkoffie. Echt niet.

7 likes

Geniet er van met een Maria biscuitje😁

Tuurlijk geen Buisman!

1 like

Vandaag ben ik daar met vrienden ook doorheen gevaren. Gelukkig hoefde ik zelf niet te sturen, want wat een chaos in die sluis! Was overigens blij toen we weer wat verkoeling hadden op het IJmeer. Opgesloten in die sluis zonder wind en volle zon is behoorlijk benauwend :sweat_smile:

Hier Muiderslot op de achtergrond! :sunglasses:

11 likes

Was een erg goede sigaar. En idd, je doet er lang over, maar dan neem ik graag een whisky. En een glas water…

2 likes

Muiden…?
Daar is mijn opa de lucht in gegaan, net na de Tweede Wereldoorlog.

Hij heeft nu 3 postcodes! :grin:

4 likes

Als je kleinzoon op je schouder in slaap valt.

Daar kan echt niets tegenop.

70 likes