Van die avonden dat je je met modaal inkomen even heel rijk voelt

Nadat je alias de strip niet heeft overleefd ben je hem maar gelijk undercover het land uit gesmeerd om niet meer terug te komen? Lekker man!

2 likes

Vind het ook wel zielig voor @Schoen. gelukkig zit er ook nog een tijdmachine in het verhaal, dus je weet nooit. :wink:

@Brodie
Wat een mooi topic! En ik snap helemaal wat je bedoelt. Genieten zit niet in wat je hebt maar in hoeverre je er in staat bent van te kunnen genieten. :+1:

Je ziet hier leden die meer genieten van hun Swatch dan de ander van zijn Rolex kan.

Om de link te leggen… dat heb ik met het tekenen. Het kost niks. En het is o zo leuk. :pray:t2:

Fijne dag en dank voor het delen, aan iedereen! :+1:

6 likes

niks mee gekregen van die ellende daar ? Triest, al die problemen.

2 likes

Nauwelijks! We hadden geluk, want toen we nog in Thailand zaten waren die luchthaventoestanden en we zouden over een paar dagen naar HK gaan. Vrijdag vlogen we vanaf HK terug en pas ā€˜s avonds begon de ellende daar weer.

2 likes

Mooi, mooi, mooi.

1 like

Dan zou mijn avond eerder beginnen. Wij zitten in CuraƧao. Op bezoek bij vrienden die hier zijn gaan wonen. Ik moet er zelf niet aan denken maar 2 weken zijn prima te doen.

2 likes

:laughing: :hammer::hammer::hammer::hammer::hammer::hammer::hammer::hammer:

1 like

Ik trek strakjes een barolo uit 2004 open. Gekregen van mijn Duitse tante die een wijnkelder heeft, een stuk land waar je verdwaald en 6 auto’s voor de deur. Ik doe het met mijn hoekwoning, 80m2 tuin, tweedehands peugeotje en Steinhart om de pols en ben er niet minder gelukkig om. En ja, ik ga wel even genieten en waan me straks met dat glas goede wijn even in de oase van rust die mijn tante daar in Duitsland heeft. Misschien ook een stukje kaas erbij, laat ik eens gek doen.

19 likes

Word blij van je topic, thanks!
Goede tuin ook trouwens :ok_hand:

2 likes

Geniet van je Barolo, uitstekende keus :ok_hand:

1 like

prachtige Barolo! Geniet ervan!

1 like

Die van ons (DE) hing aan de muur. Was altijd vechten wie mocht malen. Nu hebben ze ieder een iPhone en een iPad. Evolutie heet dat.

Ja Duh!! Want dan heb je een maal app. Maar óók gewoon een scheer app!

2 likes

Op CuraƧao! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik wou net zeggen, volgens mij is dat het Spaanse Water?
Jan Sofat?

Engelsen zeggen: ā€œIn the Islandā€, Nederlanders zeggen: ā€œop het eilandā€.
@Schoen zou best een geĆÆmigreerde Engelsman kunnen zijn. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Maak jij de grap of moet ik het doen @HanDavinci?

1 like

Toevallig; op Aruba is er een Spanish Lagoon.

Misschien niet zo heel toevallig…
De Spanjaarden hebben een poosje op CuraƧao en ook op Aruba gewoond, op CuraƧao in de buurt van het Spaanse water, op Aruba weet ik het niet precies.

Klopt allemaal. En ik ben het met je eens dat het op is. Was alleen in twijfel omdat het een land is. Of het dan niet gewoon in is. Maar goed.

Begrijpelijk.
Het is een heel bijzonder en wonderlijk (ei)land, ik heb er 2 jaar gewoond en ik heb me tot het einde toe verbaasd over hoe dingen daar werken. Heel andere normen en waarden dan in Nederland.
Ik was er na 2 jaar dan ook wel helemaal klaar mee. :grin:

Maar om het on-topic te houden: Ik heb me daar ook best vaak even heel rijk gevoeld :slight_smile: