Van drie naar twee

Ik ben de laatste tijd minder actief geweest op HF. Deze week weer ‘begonnen’. Gelukkig had ik mijn TL3 status behouden, tot vandaag? Gisteren was ik nog actief als TL3, nu ben ik ineens TL2 :thinking: Ik heb wel eerder meegemaakt dat ik na lange afwezigheid ‘terug gezet’ werd maar niet terwijl ik actief topics aanmaak en reacties ontvang. Iemand een idee wat hier aan de hand is? Volgens mij ben ik ook gewoon lief geweest :innocent:

47 likes

Ik heb je alvast een like gegeven, dan ben je vast zo weer terug.

7 likes

Hahaha alle beetjes helpen, dankjewel.

2 likes

Neh, ik ook.

Haha nee, volgens mij werkt het niet helemaal zo.
Ik meen dat de snelste weg was door eerst drie keer AmsterdamVintgeWatches te taggen en twee keer Handavinci.
Daarna een reactie plaatsen onder een Te Koop topic, dan zou je er wel moeten zijn denk ik.

16 likes

Dan nog 3x C*ndide zeggen in de spiegel met het licht uit :joy:

14 likes

Hahahaha ja

1 like

Met alle respect:

:slightly_smiling_face:

6 likes

Hier hetzelfde, ook niet zo actief meer.

Nu ook gewoon level 2​:astonished::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Kwam erachter toen ik een topic wou verplaatsen :sweat_smile:

1 like

Precies zo kwam ik er ook achter.

1 like

Misschien is dick pics sturen de oplossing om weer TL3 te worden.

3 likes

Wat mis je aan TL3? Maakt toch bijna niks uit?

1 like

Dat is RTL3 toch? :thinking:

7 likes

Eigenlijk niet. Ik vind het wel handig om mijn eigen gezocht/verkocht topics te kunnen verplaatsen. Verder is het voor mij vooral een statussymbool.

4 likes

Statussymbool? Die zit meestal naast me in de auto achter het stuur. Ik hoog blond, kort rokje. Hij stevig gespierd en gebruind lichaam in een te krap truitje van Italiaanse snit.

2 likes

Help deze man de winter door!

1 like

Hij heeft meerdere accounts op HF en daarvan is er ook eentje TL-3.

3 likes

Dertien in een dozijn. TL3 mannen zijn volgens mij een stuk unieker :slightly_smiling_face:

1 like

Dat zul je dus altijd zien, doe ik een keer bij de hand, blijkt het onterecht te zijn. @Jumper sorry.

1 like

Je kan mij oproepen door @discobot help weergeven te schrijven. Maar een stripboek hoef ik niet.

6 likes