Van Duitse cola tot horlogekoorts

Hahhaha. Goed punt.
Ware het niet dat ik juist bij de cola liep omdat we dat nooit kregen. Mezelf verlekkerend aan dat wat niet te verkrijgen was.

2 likes

Mooi verhaal, mijn eerste horloge ooit weggedaan en soms denk ik wel eens, waarom eigenlijk?
Nu bouw ik meer een band op met de horloges die ik heb en dus nooit meer weggaan (of als er een hele verleidelijke deal komt haha).

1 like

Ik kan me nog herinneren dat ik in die tijd, in een duitse supermarkt zo een munt ben verloren. Een goude klopt dat. :joy::joy:

3 likes

Yep. Ik zat erop te wachten.:joy:
Als je mij verteld welke stad en welke supermarkt ben ik je een victorinox nightvision verschuldigd. :joy::joy:

Veel plezier ermeeā€¦ De rechten zijn verlopen.

1 like

Leuk verhaal!

1 like

Was in Rees

1 like

Hmm,was een slechte gok van me :thinking:

1 like

Welkom

1 like

Inderdaad. Niet echt in de richting. :joy:

1 like

Leuk verhaal om te lezen. Bedankt voor het delen :+1:

Het kan verkerenā€¦

Welkom!

1 like

Vintage zijn leuk. Maar mocht je een keer een klokje om willen doen die wat kan hebben, dan staat deze victorinox voor je klaar.

1 like

O ja, dat lelijke ding. :wink: Wat stond er ook alweer op, een farao ofzo? Ach, het is in ieder geval goed besteed.

1 like

@Climholland Mooi verhaal, leuk opgeschreven ook :slight_smile:

@Climholland, @Mas zijn jullie een setje? Of delen jullie alleen de liefde voor Eek! The Cat

1 like

Tof verhaal. Los van de vondst doet me dat denken aan de rommelmarkt in Eelde en de Maxis in Diemen. Met van die aapjes die muziek spelen.

De Bimbo Box. Wie is er niet groot mee geworden?

1 like

Hahhaha. Nee geen setje.
Basisschool maten met inderdaad een voorliefde voor Eek en the terrible thunderlizards.

1 like

V&D Arnhem had er ook eentje :grinning:

1 like

Clim, toch ook maar even dit topic bekeken, wat een briljant verhaal! Leest als een (kort) jongensboek, goed geschreven :facepunch:t2::wink:. En vintage is inderdaad heel gaaf, vergt wel wat verdiepen, maar heel gaaf. Groeten, Willem-Jan

1 like

Geweldig om te lezen, vooral door je fantastische schrijfstijl. Mijn dank en complimenten!

1 like