Een banner naar deze site vond ik op het duitse uhrforum.
ik vind het toch wel straf dat er op een uurwerforum zulke banner staat.
Ik stond echt versteld!!
Wat vinden jullie ervan
http://www.watchmaker9.tv/products/REFURB-SUBMARINER-16610-2007-Z-SERIAL.htm
Begrijp ik goed dat dit horloge bijelkaar gebouwd is van allemaal onderdelen die overgebleven zijn van reparaties e.d??::o
This is a brand new watch with REFURBISHED 2007 Z Submariner watchcase and bracelet from returns or service projects left over. There may be slight cosmetic imperfections on the watchcase and bracelet, for example: scratches. The dial/hands set/bezel insert and crown set are brand new.
Vervolgens zeggen dat de "winkelprijs 5400 dollar is en dan een zootje rotzooi aanbieden voor:
USD$395
NOU LEKKER DAN!
Wat een schandaal… Wat is dat in hemelsnaam voor een forum!
(
En als klap op de vuurpijl zit er hier nog een ETA in ook. Dat zit nooit in een Rolex.
tjvreeken Schreef:
En als klap op de vuurpijl zit er hier nog een ETA
in ook. Dat zit nooit in een Rolex.
Neen, dan noemt het Tudor 
Geloof me, dit valt onder FAKE.
Als er nu niet ‘Rolex’ op de wijzerplaat had gestaan.
Dan lag de Witte Explorer II wel eens op mijn deurmat.
Nu moet ik een echte kopen B)- 
Mathias Schreef:
tjvreeken Schreef:
En als klap op de vuurpijl zit er hier nog een
ETA
in ook. Dat zit nooit in een Rolex.Neen, dan noemt het Tudor
Geloof me, dit valt onder FAKE.
Als er nu niet ‘Rolex’ op de wijzerplaat had
gestaan.
Dan lag de Witte Explorer II wel eens op mijn
deurmat.
Nu moet ik een echte kopen B)-
Dan neem je een sandoz dan staat er ook geen rolex op en een eta uurwerkje er in
Dat die horloges zouden zijn samengesteld uit overgebleven delen van service-returns, daar geloof ik helemaal niets van. Zoek maar eens op ETA 2678-2, en je vind een hele reeks aanbiedingen alle met dezelfde teneur.
Ik geloof ook niet dat er een 2678-2 inzit, want dat is een damesuurwerkje, en zou de datum niet goed zitten voor een herenklok.
Kast ed. zijn ook van een andere legering!
de vraag is eigenlijk niet of het fakes zijn dat is wel duidelijk maar wat jullie vinden van een banner naar deze fakes op het duitse Uhrforum.
Blijkbaar hebben onze duitse vrienden minder problemen met fakes als de kwaliteit maar goed is.
Wat een bull-shit advertentie en verder zou ik dit niet bij mijn Duitse horlogeliefhebbers verwachten. Inventory 5 pieces…tuurlijk, achter de 5 moest nog .000.000
Yoeri40 Schreef:
de vraag is eigenlijk niet of het fakes zijn dat
is wel duidelijk maar wat jullie vinden van een
banner naar deze fakes op het duitse Uhrforum.
Zou niet moeten kunnen(td)