Van grail naar nachtmerrie naar onvergetelijke ervaring! 😲

Heel cool en een prachtige ervaring!

1 like

Wat een fantastisch verhaal, heel erg leuk om te lezen. En prachtige wijzerplaat!

1 like

Wat een geluk (bij een ongeluk) voor je; dat is nog eens een ervaring die je je hele leven bijblijft.
En ook voor ons een geluk dat je de moeite hebt genomen om het uitgebreid en gepassioneerd op te schrijven en hier met ons te delen! Een groot dankjewel daarvoor - ik heb het met veel plezier en verbazing (wat een horloges joh, met name die Chimes! En die tourbillons, kende ze niet) gelezen.
Een pracht avontuur voor je! En wat goed gedaan door Omega! Chapeau!

1 like

@Watchstick_81 Uhm, dank daarvoor, uiteraard :sweat_smile:

1 like

:blush::+1:t3:

1 like

Wat een mooi en uitgebreid verhaal, en niet te vergeten de eenmalige ervaring met de producent van deze mooie uurwerken :heart_eyes::+1:

1 like

Mooie ervaring en een heerlijk verslag :+1:

1 like

Wat een ongelooflijk avontuur en een mooie ervaring. Bedankt voor het delen, erg leuk!

2 likes

Hartelijk dank voor de leuke reacties! Ik nog geen bericht ontvangen van de Omega Boutique Amsterdam, dus we wachten geduldig af.

2 likes

Heel leuk om dit te lezen!!

2 likes

Vandaag eindelijk de 321PT kunnen ophalen bij de Omega Boutique in Amsterdam, samen met @Sjiel en @drh . Na een heel vriendelijk ontvangst door boutique-manager Jesse Verbeek en een heerlijk Amsterdams appeltaartje (dank Sjiel!), kreeg ik voor het eerst versie 2.0 te zien.
Wat is dit heerlijk! Ik ben er heel blij mee.

44 likes

Ronduit prachtig, en eind goed, al goed.

2 likes

Prachtig! Nu gaat het echte genieten beginnen. Heel veel draagplezier gewenst.

2 likes

Kanonne

2 likes

Wat gaaf zeg! Heel mooi dat Omega jullie dit aanbood.

2 likes

Wat een schitterende wijzerplaat :star_struck:

2 likes

Poahhhh wat zijn die subdial vet zeg!!

Hoop dat er snel weer ergens een gtg is zodat ik hem eens in het echt kan bekijken :upside_down_face:

2 likes

Geweldig verslag van een nog mooiere ervaring! :ok_hand: :smiley:

2 likes

Wow, 1 van de gaafste verhalen op HF!

2 likes

Poehhhh wat een prachtige plaat is het geworden zeg. Geniet ervan om de pols en laat ons af en toe ook meegenieten met wat mooie foto’s

2 likes