Van Hell Apeldoorn uitverkoop

Ik zag dat van Hell in Apeldoorn wegens verhuizing uitverkoop heeft. Onder andere wat modellen van Omega, Oris en Longines. En een CvdK planetarium.

http://vanhellsale.nl/product-categorie/horloges/

Wellicht interessant voor leden die toevallig op zoek zijn!

gr, HJR

1 like

Ik vind die meistersinger zakhorloge leuk, maar wat moet je er mee :slight_smile:

Ik snap dat ook niet, want tegenwoordig maken ze gewoon deze.

:smile:

Wat ik me als Belgische horlogeliefhebber vaak afvraag: hoe kijken Nederlanders eigenlijk naar Van der Klaauw? (ik heb er nog nooit eentje ‘in het wild’ gezien)

Maar een woord: Prachtig!

Ik heb ze wel een paar keer bij de juwelier gezien, wat en vakmanschap is dat.

Die Oris moon pointer had ik nog nooit gezien. Apart horloge

CVDK zijn over het algemeen prachtige horloge’s jammer dat ze net te klein zijn voor de wat grotere pols maar verder top!

Hmm, ligt niks bij wat mij tot een impulsaankoop overhaalt, maar wel nette kortingen van ~30% als er iets bij ligt wat je toch al wilde.

Tja, ik woon daar maar dit soort horloges vallen bij mij ‘enigszins’ boven budget
 (m.a.w. 10-20x wat ik normaal spendeer per horloge) :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Als je nou 10/20 horloges verkoopt kan je een keer iets uit het hogere segment kopen.

Ik spaar liever dan dat ik allemaal goedkope klokjes koop. Ben nog student dus er komt hier ook niet veel binnen. (heb niet te klagen hoor :P)

Alleen door me een jaar rustig te houden en eigenlijk niks van goedkopere horloges te kopen kan ik straks toch voor rond de 2,5k een horloge kopen.

On topic: Ik vind de SMP voor €2700 wel een mooie aanbieding:

Tja, als je ziet hoe traag dat verkopen gaat
 Natuurlijk is het leuk zo’n duurder horloge te bezitten, maar ik zou me geen raad weten en bang zijn voor inbraak, diefstal (van de pols), beschadiging, duur onderhoud, nee ik houd het maar bij “affordables” kan ik ook niet naast m’n schoenen gaan lopen en beginnen neer te kijken op mensen die ‘maar’ een Seiko dragen. :smirk:

Is wel de kleine versie.
36.25mm

Mika

Allemaal even bekeken
 en gelukkig, er zit niks bij voor mij.

1 like

Die Oris Worldtime lag 3 maanden geleden voor 1650 in de etalage
dus er kan best nog meer af dan op de site staat hoor!!!

Een VdK is imho een topper, wel met een eigen gezicht. Horloge gemaakt met passie dit zie je ook terug in de kenmerkende details van dit merk!

Heb jij nou echt zo’n minderwaardigheidscomplex?

1 like

Vind ik dan weer zo’n rare calimero reactie en vraag me echt af waar dat vandaan komt
 Merk je zoiets echt in je omgeving? Of hier?

gr, HJR

2 likes

Bij deze juwelier?

Een complex niet, maar sommigen gaan zo prat op hun dure Zwitsers, terwijl ik het echt geweldig vind, dat ik een aantal leuke Seiko’s en Citizens kan hebben.

Niet in mijn omgeving, maar hier best erg op het forum. Misschien neem ik het te serieus, hoor, maar ik lees soms zulke denigrerende reacties, dat ik denk, waar komt dat snobisme toch vandaan? Het is denk ik gewoon een reactie op die houding. Dan heb ik soms de neiging even te scherp te worden. Sorry, als het jullie stoorde.

1 like

laamaar