Wat ik me als Belgische horlogeliefhebber vaak afvraag: hoe kijken Nederlanders eigenlijk naar Van der Klaauw? (ik heb er nog nooit eentje âin het wildâ gezien)
Tja, als je ziet hoe traag dat verkopen gaat⊠Natuurlijk is het leuk zoân duurder horloge te bezitten, maar ik zou me geen raad weten en bang zijn voor inbraak, diefstal (van de pols), beschadiging, duur onderhoud, nee ik houd het maar bij âaffordablesâ kan ik ook niet naast mân schoenen gaan lopen en beginnen neer te kijken op mensen die âmaarâ een Seiko dragen.
Een complex niet, maar sommigen gaan zo prat op hun dure Zwitsers, terwijl ik het echt geweldig vind, dat ik een aantal leuke Seikoâs en Citizens kan hebben.
Niet in mijn omgeving, maar hier best erg op het forum. Misschien neem ik het te serieus, hoor, maar ik lees soms zulke denigrerende reacties, dat ik denk, waar komt dat snobisme toch vandaan? Het is denk ik gewoon een reactie op die houding. Dan heb ik soms de neiging even te scherp te worden. Sorry, als het jullie stoorde.