Sta voor de etalage van Van Hell. Veeeel korting op Cartier Omega en Iwc
Jammer dat ze in Apeldoorn van die slechte recenties krijgen…maar 2500 euro voor een nieuwe PO is niet gek…
Dat rechtse ruitje is ook best interessant. Liggen soms erg mooie occasions :).
Zo, terug uit de stad. Na mijn ‘freestyle’ posting met mijn telefoon nu een iets samenhangender verhaal:
IWC, Cartier en Omega zijn in de opruiming. Kortingen van rond de 30%. Voorbeeld: 42mm PO met stalen band van 3395 nu voor 2475 is 28% er af. Speedies zijn niet in de aanbieding.
IWC: zo’n beetje de hele collectie die in de etalage ligt en voor Cartier geldt hetzelfde, met uitschieters in de korting van meer dan 30%
Ik ben een van de mensen die Van Hell geen goede zaak vindt. Ik vindt hun service en vakbekwaamheid niet in overeenstemming met wat je mag verwachten van dit merk. Ik heb net de PO omgehad en op mijn vraag welk 2500-uurwerk er in zit. Ze vertelde na lang zoeken dat het een 2500D-uurwerk zou zijn. Het horloge is aan Van Hell geleverd in nov. '11. Volgens mij zijn de D-uurwerken pas later uitgekomen.
Als het een D-uurwerk is, is de verleiding wel heel groot!
Menno
Het is dat ik niets op het oog heb maar bedankt voor de tip (tu)
gr.
TZ-UK forumlid Goldstone bracht uitkomst met deze foto. Ter lering en vermaak!
Voor alle duidelijkheid: ik wil geen C-uurwerk.
Zo snel als het kan de komende week naar Van Hell om het te checken (en te besluiten wat ik wil)
wat is het grote verschil?
Sowieso een mooiere datum zo te zien. Die 1 van de 10 zier er veel mooier uit met streepje.
De 2500C heeft een ‘kaput’ reputatie: zoek maar eens op ‘Omega PO stopped running/working’… De 2500D is beter.
We hebben het er al eens over gehad: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,993762,1006712#msg-1006712
Menno
Het is een D. De 9 is ook specifiek voor deze versie. Vond de rest niet veel soeps. IWC alleen de oude modellen in de sale.