TimDG
27 december 2011 om 20:47
1
Zeer goede winkel met een uitstekende service, zeer klantvirendelijk en een gigantische stock.
Het is echt een verademing om daar eens op bezoek te gaan en en babbeltje te slaan met de verkopers.
Zowel voor juwelen als horloges!
Ze hebben ook een enorm groot aanbod aan Breitling horloges.
Ook een goede online-dienst (support via email).
Allen daarheen!
TimDG
29 december 2011 om 21:44
3
Mja, dat is een spijtig voorval, ik heb daar geen slechte ervaringen mee, ben steeds goed bediend geweest.
Glenn
30 december 2011 om 20:06
4
Ook occasie en vintage horloges toevallig?
gr. Glenn
TimDG
30 december 2011 om 23:48
5
Dat weet ik niet, ik denk het niet eerlijkgezegd.
Even deze een hele stevige schop omhoog, zag geen betere topics
Ik wil even naar mijn PO laten kijken en ben binnenkort toch in Gent; wie heeft recente ervaringen hier?
IG: Skyjacknl :
Even deze een hele stevige schop omhoog, zag geen betere topics
Ik wil even naar mijn PO laten kijken en ben binnenkort toch in Gent; wie heeft recente ervaringen hier?
Zeer vriendelijk. Zowel meneer Vanhoutteghem als zijn hoofdverkoper zijn echte horlogegekken. Over hun technische kunde kan ik niet uitwijden maar ik dacht niet dat ze een horlogier in-house hadden.
Hier ook goede ervaringen qua ‘vriendelijkheid’ … doch buiten een batterijwissel op mijn TH geen ervaringen met hun technisch kunnen.
Site maakt idd melding van een in-house horlogier :
http://www.vanhoutteghem.com/content/service-uurwerken
Dank voor de snelle reacties.
Zie net op de Omega website dat hun ‘chef’- horlogemaker (dus niet de zaak zelf) als Omega service centre geregistreerd staat, dus zal toch wel dik in orde zijn!