Links, rechts zou niet meer kunnen: dan zie ik niet hoe laat het is…
Heb het nog niet eerder irritatie gehad als afgelopen week, en in de superhittegolf bijna uitsluitend rubber gedragen. En ik draag ze niet te strak, kan altijd makkelijk een wijsvinger in de band erbij schuiven. Maar ook niet zo los dat hij gaat verzakken en op de polsgewrichten steunt…
Bij de volgende hittegolf (komende week
) zal ik eens proberen alleen staal en titanium te dragen. Ik heb maar een horloge op leer en die is voor speciale gelegenheden.
Vorige week droeg ik met name Bonklip, dat ademt en draagt losjes, terwijl het niet glijdt.
Rechts draag ik mijn tanks en kleine “militaire” horloges.
Nee horloge met stalen band.
Die moest ik even opzoeken. Ik herken het type bracelet, maar wist niet dat het zo genoemd werd, en nog veel minder dat het zo’n iconische en lange historie heeft. Weer wat geleerd, bedankt!
Door herseninfarct linkszijdig verlamd.
Draag nu horloge om mijn goede rechterkant.
Moest eraan wennen omdat ik dag en nacht een horloge draag. Nadeel is wel dat ik het horloge vaker ergens tegenaan stoot. Dit zal ook bij een rechtshandig persoon vaker gebeuren.
Als ik een vintage horloge draag, gaat mijn Garmin naar rechts. Of als een mug
net op het randje van het bandje geprikt heeft.
Zo blijken er dus meer en veel zwaarwegendere redenen te zijn om te wisselen. Heftig joh.
Dan liever wat uitslag op mijn huid.
Ben je ook een ander type horloge gaan dragen?
Twee horloge’s tegelijk om dan? Vintage links, smart/sportwatchs rechts? Dat zou weer een heel nieuw topig kunnen zijn ![]()
Dat topic is al eens geweest.
Maar inderdaad, 2 polshorloges of combi zakhorloge om mijn nek en Garmin om de pols.
Zonder uitzondering links. Misschien gevalletje OCD maar alleen de gedachte al aan rechts… nee… ![]()
ik heb vroeger moeten ontdekken doordat ik links ben de horloges die ik toen ook links droeg geen lang leven geschoren waren, en nu draag ik ze rechts ![]()