Toffe reactie
Welkom!
En ik ben toch benieuwd, stel dat Bert ingegaan was op je aanbod, dan heb ik toch het gevoel dat je een âkoopjeâ zou hebben gehad met de Daytona, of zit ik er faliekant naast?
Volwassen reactie
Hi Daan! Dankje. 20k + Speedy was mijn openingsbod voor zijn Daytona, echter gaf hij direct al aan per definitie van verkoop af te zien. Zou nog wel dieper ervoor in de buidel tasten. Gelukkig onlangs een 6262 en een 6238 (pre-Daytona) weten te bemachtigen. Maar dat stilt mân honger niet
, pff zo te zien had ik toch een andere carriĂšre keus moeten makenâŠ
Dit vond ik wel een grappig interviewtje ,maar de reporter had er geen kaas van gegeten geloof ik
Haha dit was een jaar of 3 terug en mn armharen gaan ervan overeind staan. Achja ana de andere kant ook wel weer geinig toch. Btw nu ik toch schaamteloos AVW promoot, vorige week was ik ook op Kassa; ging over investeren in vintage horloges
Ik vind het wel tof dat je het forum gevonden hebt
Mooie reactie inderdaadâŠtof
(âŠen Daffie komt tot de conclusie dat je soms moet uitkijken met te snel oordelen )
Dat is op het forum natuurlijk al lang de revu gepaseerd Hier blijft niets onbesproken
Bedankt voor deze post. Gelukkig hoef ik nu niet meer te denken waar ik je eerder heb gezien.
Trouwens ik heb een allergie voor arrogantie, Maar ik heb geen seconden uitslag gehad tijdens je uitzending.
Als ik in Amsterdam ben kom ik zeker even kijken. (Kijken kijken niet kopen)
Ga zo doorđ
Mooi stuk. Heb met glimlach zitten kijken
En wijsneus; misschien wel maar niet op vervelende manier. hij weet er blijkbaar veel van.
Leuk filmpje en vind het goed gedaan zo op televisie - ik zie dit niet iedereen âzomaarâ doen. Vrijpostig of niet (niet in mijn ogen overigens). Well done.
Hij stal gewoon de show. Als je passief gaat lopen doen op tv walsen ze over je heen.
Zijn we in Nederland niet zo gewend, in Amerika zou dit optreden doodnormaal zijn geweest.
Slimme dame!
Die laatste deur met die dame vond ik wel heel grappig.
Die ââdeedââ niks met horloges en had er ook eigenlijk helemaal geen kijk op,waardoor er geen onderhandelingen waren.
Dat was niet eens het grappige,maar wel dat het statement van Jasper (toys for boys) juist door die vrouw bekrachtigd werd.
Beste Jasper,
Ik vind het heel sterk dat je hier vandaag zo open en direct reageert! Respect daarvoor
Vriendelijke groet,
Harry Klokkengek
Dit gevoel kreeg ik er vooral bij. Verder heb ik je al vaker aan het woord gezien dus stoorde me er totaal niet aan dat je zoveel parate kennis hebt.
Rustig aan hé, Jasper! Je hebt al een prachtige dame!