Van rolex naar tissot

Ik moet hierbij toch wel een klein beetje denken aan een man op schiphol (met een heel fraaie seadweller trouwens) die zijn dochter aanbood een datejust voor haar te kopen. Ze vond het maar een lelijk ding (deed mij een volgens mij de vader ook wel pijn om dat gezegd te horen worden) en koos uiteindelijk een Guess horloge uit. Ik zal vrouwen toch nooit begrijpen…

3 likes

Over ‘mooi vinden’ valt weinig te begrijpen. Je vindt iets mooi of niet.

Wat mee kàn spelen is als je meer beïnvloed bent, zoals wij op HF. Als wij een Rolex, Patek etc zien ben je misschien wat eerder geneigd om hem als iets mooier te zien, dan zonder die beïnvloeding.

1 like

Oef!!! Hoe heb je je daar uit gered, zonder dat het al teveel opviel dat die niet in de smaak viel (of schat ik het nu heel verkeerd in?)?

1 like

Tuurlijk, over smaak valt niet te twisten. Het was ook niet heel serieus bedoeld natuurlijk. Ik vond het alleen wel grappig met hoeveel pijn en onbegrip dat guess horloge afgerekend werd (en dat ik vrouwen inderdaad nooit zal begrijpen).

Het zou zeker kunnen dat we een bepaalde bias hier hebben. Moet wel zeggen dat ik het ontwerp van een DJ sowieso heel mooi vind, zo’n Orient hommage of Bulova Super Seville vind ik ook prachtig. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk!

1 like

Wat veel mannen niet begrijpen is dat vrouwen over het algemeen gewoon anders in elkaar zitten. Een mechanisch uurwerk interesseert ze vaak niets en is alleen maar onhandig. Rolex en Omega zegt ze niets, Guess, Swarovski en Cartier des te meer. Als ik het aan Jabba the Hutt hier op de bank vraag, zijn parelmoer en steentjes mooier dan goud en zilver. Ik zou nooit een horloge voor haar uitzoeken zonder goedkeuring, dat is vragen om problemen.

2 likes

Ze wist niet eens dat die erin zat. Ze heeft niks met rolex en wil nooit geen rolex meer. Ze denk dat iedereen ziet dat ze een te duur horloge om heeft wat natuurlijk onzin is want 99.9 % van de mensen om je heen ziet dat echt niet

2 likes

Pwoah, jij noemt je eigen vrouw Jabba the Hutt voor wat internetlikes? Ik dacht dat je samen altijd een team was.

Damn son.

5 likes

Goede keus van je vrouw.

Dat is alleen in de film

3 likes

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2 likes

Het is treurnis. Ik voel plaatsvervangende schaamte en dat doet mij deugd, thanks!

1 like

Dit, waarschijnlijk

2 likes

Mooie Tissot!:smiley:

2 likes

Daar zijn de meningen over verdeeld

Maar ik klaag verder niet. van 10k plus horloge naar een 315 euro Horloge

2 likes

Dat gaat bij mij altijd andersom. Ik ga kijken voor een Dodge Caliber en kom thuis met een Dodge Demon

1 like

Beetje jammer dat die niet zoveel pk heeft
:joy::joy:

:+1:

Was Gassan dicht? :grin:

Jep
Gelukkig

2 likes

Haha, die rose Datejust is gewoon prachtig, ik zou hem zelf gaan dragen! Vroeger waren we verzuild, nu toch niet meer😃.

2 likes