Van rolex naar tissot

Ik dacht ik koop een mooie rolex voor mijn vrouw.


Natuurlijk was ze wel erg blij maar ze wil het horloge maar niet dragen. Te duur en bang voor beschadigingen.
Dus hop naar de bijenkorf en zelf 1 laten kiezen. Nu super blij met deze

Dus nu ligt er weer een TT rose 41mm Datejust :see_no_evil:
Maar weer een x verkopen dan maar. Kan ik weer wat voor mijzelf erbij kopen :+1:

35 likes

Niks voor jezelf .mooi rose is niet lelijk :grin::grin::grin::grin:

5 likes

Zooo herkenbaar. Heb mijn datejust oorspronkelijk ook voor mijn vrouw gekocht, maar hij blijft in de kast om precies dezelfde redenen.
Eerlijk gezegd draagt ze nu helemaal geen horloges meer. Wat ik ook best vind.

Mijn advies altijd: vrouwen zelf wat laten uitzoeken :slight_smile:

3 likes

Haha
Ja maar vaak ben je dan duurder uit. Maar deze x komt er weer wat terug. Wil eigenlijk geen geld dus Mischien maar in het blauwe gedeelte te ruil zetten

Ik vind het verreweg de mooiste DJ en zou hem zelf houden. :slightly_smiling_face:

1 like

Die rose wijzers en indexen zien er echt heel gaaf uit. Maar voor mij dan toch de 36mm

5 likes

41mm DJ voor je vrouw? Vind hem bij veel mannen al afschuwelijk uit proportie… Leuke Tissot though!

3 likes

Houden die Datejust, kan je de band aan een GMT CHNR zetten.
Of past die niet?

Als hij nou 31 mm was …

1 like

Haha
Had ik al aan gedacht maar dan de 36mm beter kopen die past wel

Ik dacht dat het een 36 was.

Zo zie je maar weer; vrouwen willen meestal een kwartshorloge. :sweat_smile:
Het favoriete horloge van mijn vrouw is deze kwarts Tissot die ik voor geloof ik iets van 23 Euro van de baai geplukt heb. :grin:


(hier op mijn pols overigens :blush:)

Al draagt ze ook deze maar weinig, meestal helemaal geen horloge.

5 likes

23 euro :joy: top

1 like

Maar als je zelf 36 mm mooier vindt waarom dan 41 mm voor je vrouw? Heeft ze kolenscheppen? :joy::wink:

2 likes

Ben zelf ook van Rolex naar Tissot gegaan.
Rolex heeft iedereen al :slightly_smiling_face:

13 likes

Laat ze het maar niet horen want dan heb je een probleem

Vrouwen houden nou eenmaal van groot
Snap er ook niks van :joy:

4 likes

Volgens mij heeft ze er ook geen last meer van dat ie na n paar dagen op haar kaptafeltje alweer stil staat?

1 like

Niet alleen bij vrouwen. Ik kies ook liever zelf. Kreeg n Police horloge. Waardeer t gebaar, gegeven paard enzo.

Maar voor t geld kocht ik liever n seiko 5je, gshock, of desnoods n horlogeband…

1 like

Die Tissot is prachtig, net gevraagd en mijn vriendin vindt hem ook mooier dan de Rolex…:sweat_smile:
Maar ik vind de Rolex persoonlijk ook prachtig! Ik zou hem gewoon eens een poosje houden. Wegdoen kan altijd nog!

2 likes

Heb er ook geen haast mee
Is best mooi om een x zelf te dragen

2 likes