Van speyk horloges. Iemand ervaring mee?

Ik kreeg een vraag of ik “van speyk” horloges kende… Ik moest eerlijk zijn, alleen de naam had ik wel eens gehoord. Heeft een forumgenoot ervaring met dit merk, of heeft een van jullie er zelfs eentje in bezit?

Kunnen jullie me iets vertellen over kwaliteit, afwerkingsniveau, etc?

Dank alvast!

frenk Schreef:

Ik kreeg een vraag of ik “van speyk” horloges
kende… Ik moest eerlijk zijn, alleen de naam had
ik wel eens gehoord. Heeft een forumgenoot
ervaring met dit merk, of heeft een van jullie er
zelfs eentje in bezit?

Kunnen jullie me iets vertellen over kwaliteit,
afwerkingsniveau, etc?

Dank alvast!

Lijkt me gezien de prijsstelling + specs een (beter?) plakmerk. Voor is mij van Speyk toch alleen bekend van “Dan liever de lucht in”. Ik heb het idee dat hij hetzelfde zou hebben gezegd bij dit horloge :wink:

Hier nog wat leesvoer:
http://www.horloge.info/nieuws/Neerlands-Trots-Van-Speyk-horloges/1102

Klopt! Lees maar de info op de site van www.horloge.nl

Ja precies Frenk, met Miyota uurwerkjes. Lijkt me kwalitatief best goed, nu moet iemand nog even iets vertellen over de afwerking :slight_smile:

Wat ik op het eerste gezicht heb gezien zien ze er niet verkeerd uit. Klassiek uiterlijk. Maandag avond zal ik er wat meer over kunnen vertellen. Dan kijk ik overdag eens even goed.

Ik heb er eentje gekocht, ergens vorig jaar bij BT. Modelletje met big date en maanstand. Datum zit achter veel te kleine gaatjes zodat die niet leesbaar is. De maanstand had niets met maanstand te maken maar is gewoon een 24 uurs schijfje. En op oudejaarsavond werd het opeens 32 december. Kortom, dan liever de lucht in…(TD)

Dank tot nu toe!