Van staal naar leer en rubber #SeikoSpam

Ik was altijd een man van staal :laughing: Langzaam (of juist heel snel) ben ik een switch naar leer aan het maken. Van rubber moest ik al helemaal niets van hebben, maar ook dat begint te veranderen. Het komt allemaal door HF natuurlijk :stuck_out_tongue: :joy:

Voor mijn Sportura op staal toch bij ‘onze Rob’ de originele Seiko lerenband besteld. Heeft hij nou ook ‘toevallig’ een zwarte rubberen MM300 (van de limited SBDX012) wafelband liggen :blush:

Eigenlijk ben ik er wel blij mee :sunglasses:

Gold Monster :scream:

Kwaliteit van dit bandje is echt top!
[URL=http://s1351.photobucket.com/user/Gdoesburg/media/Seiko/collage_20150525131442159_20150525131852251_zpsycfb7pfd.jpg.html][/URL]

Oops … foutje

beide banden staan super!

1 like

De leren band staat hem inderdaad erg gaaf!
De rubberen band vind ik persoonlijk minder. Al ben ik over het algemeen wel fan van rubberen (draagt heerlijk) en stalen bandjes, en wat minder van leer. Maar dit ligt ook heel erg aan het type horloge. Ik draag vaak duikers, deze vind ik het mooist op staal en rubber. Een dresser vind ik wel weer mooier op leer.

1 like

prachtige leren band! Heeft zeker meerwaarde voor het horloge! :smiley:
Rubber blijf ik op afstand houden omdat ik het materiaal een onprettige geur vindt hebben.

1 like

De Gold Monster is de max! Wat een combo met die rubberen band :heart_eyes:
De Sportura mag er ook wezen op z’n originele leer!
Mooi hoor.

1 like

Ik snap je wel hahaha. Inmiddels ook die MM band gaan ruiken, conclusie: geen geur :slight_smile: Die nieuwe Obris Morganbanden ruiken enorm.

Staal blijft mijn favoriet, al draag ik ook geregeld leer, rubber en nato/zulu. Ik vind de vanillegeur van rubber heerlijk!

Sommige combi’s ben ik geen fan van, bijvoorbeeld leer op een duiker vind ik persoonlijk geen goede combi.

@ Sprinter, waar ga je de rode Obris Morgan opzetten?

1 like

Die rode OM band gaat op mijn knal zwarte SKX mod @Piede :sunny:

1 like

Haha ja die OM banden moeten naar Vanille ruiken :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ik weet niet hoe vanille daar ruikt, maar hier niet zo!!

Als ik de reuk van de band vergelijk met die van de rubberen band van Oris (aquis), die ruikt namelijk wel “lekker” naar vanille

Ik ben zelf groot fan van de rubberen bandjes van Bonetto Cinturini. Ze kosten weinig, zijn van kwalitatief goed rubber met de typische vanillegeur. Niet zo flexibel als de OM bandjes maar wel erg soepel. De composite bandjes van Maratac zijn ook erg fijn.

1 like

Goede tip. Niet eerder van gehoord. Prijs wijkt niet heel erg veel af van de OM banden, en zitten wel paar leuke banden bij… Wellicht eens eentje bestellen een keer. =)

Gave banden. Die leren staat lekker sportief zo met die rooie accenten. De gouden tinten matchen lekker met t goldmonster, terwijl t rubber t bling gehalte omlaag brengt.

Proficiat!

1 like

Perfect omschreven! Thanks @marnixmoed :blush: