Van top of the line tot basic: show je Omega Genève 🇨🇭

Staat overigens ook een vrijwel zelfde chronostop (146.009) hier in het blauwe deel Sushi :face_with_monocle:

1 like

Heb m gezien idd, maar vind t juist wel tof dat de 12 uurs positie niet op de normale plek zit.

2 likes

Ok, dat is persoonlijk natuurlijk, succes met besluiten :+1:t2:

2 likes

Ik zie regelmatig Omega’s voorbij komen met deze patina op de wijzerplaat. Is dit ontstaan of het oorspronkelijke design?

1 like

:point_up_2:

Licht, Lucht & Vocht :hourglass:

2 likes

Ontstaan tijdens het dragen, bewaren etc. Ik heb na vijfentwintig jaar pas gehoord (en aangetoond gekregen) dat een goudkleurige dial van mijn Seamaster oorspronkelijk prachtig blauw was. :dizzy_face:Tussen alle mogelijke oorzaken die vaak genoemd worden (o.a. ook evt Lumen stof invloeden) mis ik nog een mogelijke reactie op ‘gassen’ die wellicht in 't horloge zijn achtergebleven na een schoonmaakbeurt je ( ik zie mijn vader nog met zijn eierdopje wasbenzine bezig :innocent:)

4 likes

Ik vind het wel mooi!

2 likes

Rustig hier.

14 likes

Een Geneve, in 14K goud.

10 likes

Na een lange zoektocht (lees wat alerts op eBay) deze mooie Omega Geneve Admiralty aan de haak geslagen.

In nagenoeg perfecte (lichte kras op het glas en op de bezel) staat en op originele band. In de zon licht de plaat mooi op en steekt de oranje secondewijzer af op het geheel. Erg blij mee :slight_smile:

12 likes