Van trustlevel 3 naar 2 zonder het te weten

Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat ik ongemerkt van trustlevel 3 naar level 2 ben gegaan?:thinking:

1 like

Had ik ook, komt door het inactief zijn. Gewoon lekker meedoen, komt vanzelf wel weer terug.

1 like

Te weinig actief?

Ik ben juist hartstikke actief, dus daar zal het niet aan liggen

Wat kan verder nog een reden zijn denken jullie?

Ik ben vrij actief en zit al 1,5 jaar op TL2 na eens een maandje TL3

2 likes

Geen profiel afbeelding? :smile:

2 likes

Misschien omdat ik wel eens een afwijkende mening geef in een topic

Zou dat een reden tot degradatie zijn als je ‘gevlagt’ word?:smirk:

5 likes

Gevlagd worden denk ik wel ja, hoewel een onpopulaire mening volgens mij niet tot een vlag zou moeten leiden.

Hangt van de mening af denk ik😄

1 like

Thanks voor jullie replies👍

1 like

Idem hier, zonder 't te merken naar TL2.
Verklaarbaar omdat ik wat minder actief gepost hebt, maar ergens zou 'n seintje wel fijn zijn.

1 like

Ja precies

1 like

Misschien ben je te vaak gevlagd?
Is mij ook en keer overkomen.
Aub dit antwoord niet vlaggen.

13 likes

De wegen van her HF zijn ongrijpbaar

4 likes

Ik heb mijn mening in met name het tudor topic nog wel een geplaatst dat ik de huidige generatie helemaal nix vind (heb er overigens zelf ook 1)

Maar daar is dan wel eens geirriteerd op gereageerd

Dus dat ‘vlaggen’ behoord tot de mogelijkheden

Makkelijke manier om iemand ‘anoniem’ te degraderen

Thanks

Dat is de standaard configuratie.
Alle parameters en regels kunnen naar believen aangepast worden door de admins. Vziw is dat ook gebeurd voor hf.

2 likes

Vooral je mening blijven geven als je iets niet mooi vindt. Juist daardoor werkt iets als een forum.
Als iedereen hetzelfde vindt dan zijn we hier snel klaar.
Als dat gevlagd wordt dan is de kans groter dat dat terugwerkt op degene die de vlag plaatst.

Onzinvlaggen helpen je niet bij je trustlevel denk ik zo.

Dat is natuurlijk een beetje onzin, Jur of Jurgen gaan je bij een onterechte vlag echt niet een level terugzetten. Daar geloof ik niks van.
Vlaggen omdat iemand kritiek heeft op een horloge of merk is wel next level idioot trouwens.

Volwassen mensen die zich druk maken omdat ze op een forum in trustlevel zijn gedaald, we leven in mooie tijden.

11 likes

Ach ik ben aardig actief alhier maar heb het zo bont gemaakt dat levenslang level 2 mijn deel is.
Wel met mededeling overigens .
:sunglasses:

2 likes