Van trustlevel 3 naar 2 zonder het te weten

Vooral je mening blijven geven als je iets niet mooi vindt. Juist daardoor werkt iets als een forum.
Als iedereen hetzelfde vindt dan zijn we hier snel klaar.
Als dat gevlagd wordt dan is de kans groter dat dat terugwerkt op degene die de vlag plaatst.

Onzinvlaggen helpen je niet bij je trustlevel denk ik zo.

Dat is natuurlijk een beetje onzin, Jur of Jurgen gaan je bij een onterechte vlag echt niet een level terugzetten. Daar geloof ik niks van.
Vlaggen omdat iemand kritiek heeft op een horloge of merk is wel next level idioot trouwens.

Volwassen mensen die zich druk maken omdat ze op een forum in trustlevel zijn gedaald, we leven in mooie tijden.

11 likes

Ach ik ben aardig actief alhier maar heb het zo bont gemaakt dat levenslang level 2 mijn deel is.
Wel met mededeling overigens .
:sunglasses:

2 likes

Vorige maand was ik iets minder actief n.a.v. mijn vakantie, dus ben dan ook teruggezet naar TL2. Na een weekje weer wat actiever hartjes uit te delen en reageren was ik gelijk weer TL3 :slight_smile:

4 likes

Jij bent toch een keurige heer?

Jur had hier eerder een bericht over geplaatst:

1 like

Best heftig eigenlijk :joy:

Geen idee maar welkom bij de TL2 club. Lekker van genieten.

Ik vind het vooral bijzonder dat mensen die ik een verleden TL2 zijn geworden, met minder strikte eisen die daarvoor tegenwoordig gelden, nooit terug naar TL1 gezet worden.

Van mij mag er best een minimale activiteit worden ingesteld om TL2 te blijven.

1 like

Zoveel verschil zit er niet tussen tl2 of tl3 als je alleen maar post.

Maakt voor de rest ook niks uit toch. Je kan alleen geen topictitel aanpassen, of verplaatsen. Lekker belangrijk :man_shrugging:t4: Voor de rest zit er geen verschil tussen.
Ik was na een dingetje met jur ook ineens voorgoed level 2, prima. Search it nice out, shall i saying.

Blijkbaar voor sommigen wel, die hebben hun trustlevel expliciet naast/onder hun username staan.

1 like

Vroeg me altijd af hoe ze dat doen😂. Vraag het voor een vriend.

1 like

I could tell you but then I would have to kill you. :see_no_evil:

2 likes

De nieuwe modellen van Tudor zijn ook gewoon gehypete horloges, die overschat zijn en het gevoel van een ‘Rolex’ moeten nabootsen.

Je ziet ze bij bosjes te koop staan (na een zéér korte draag periode) omdat men uiteindelijk beseft dat het maar een zusje van is of er plots een pip vandoor gaat…

Benieuwd of mijn TL-3 nu ook TL-2 wordt😂

Popcorn :popcorn:

2 likes

Had ik me ook al zitten afvragen. Er was zelfs een thread over met vlammenwerpers aan beide kanten. Pijnlijk plekje om te duwen blijkbaar. :grimacing:

Ik ben al 3 keer gepromoveerd naar TL-3 en dus ook al 2 maal gedegradeerd en misschien wel 3 keer, maar dat weet ik nog nog niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hier het zelfde. Toen ik net op het forum zat ben ik vrij snel naar TL3 gegaan. Eigenlijk bijna direct nadat ik TL2 had toegekend gekregen. Ik dacht zelf dat het een fout moest zijn, maar toch wel een maand ofzo TL3 geweest. Hierna idd weer naar TL2 gegaan.

1 like

Mijn eerste en enige promotie naar TL-3 kwam 1 dag na de promotie van TL-1 naar 2. Zolang ik niet lager zak dan 2 maakt het mij weinig uit. Verkoop rechten zijn wel fijn om te hebben.

1 like

Achja! Zo weer een reden om naar TL3 te werken toch;)