Van verzamelaar naar liefhebber. -19

Ja maar…heb de colt toch behouden…

3 likes

Hmm ja daar zit wat in. :thinking::grin:

Maaruh goed gedaan man. Heerlijk zo. Genieten van de beperkte set. :ok_hand:

1 like

Ik vind het nog veel :joy:. Maar als je 19 stuks eruit hebt gedaan snap ik dat het minderen is.

Je was echt een hoarder :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Veel (hernieuwd) plezier van de ‘nieuwe’ collectie!

Ik heb er zelf vorig jaar 12 opgeruimd en daarmee de (nog steeds te grote) collectie overzichtelijker gemaakt en dat heeft meer rust in de tent gebracht.

Geniet er van!

1 like

Heel erg mooie collectie!
Wat zeg ik, fantastisch!

1 like

Minder = meer … ik oefen nog :sweat_smile:
Maar wat ik me wel afvraag, hoe ben je nou zo snel van 19 stuks afgekomen? Een handelaar heeft het hele zwikje in een keer overgenomen?

1 like

Deels via WhatsApp en PB, hier hebben we t over modellen waarvan ik wist dat jan en piet er al eeuwen op zoek naar waren. Dus die waren in 3.4 sec al verdwenen.

De rest, een in woorden minder actieve HFer wilde alles wat graag overnemen.
Heel bijzonder, heel gaaf, super handy.

2 likes

:ok_hand:t2: Goed geregeld, veel plezier met je nieuwe ik :wink:

1 like

Die gold plated navitimer is geweldig mooi :ok_hand:

1 like

Foei.
Niks plated aan, massive it is🤗

Dank

4 likes

helemaal met je eens !

Stuur me een PB als die weg mag :slight_smile:

1 like

Nog steeds een bizar mooie collectie zeg! Overwegend Oris, maar dat is ook terecht haha!

Veel plezier met deze toppers!

1 like

Top Hans. De G10 heeft het ook overleefd zie ik. Wat ik al zij: iedereen supportert voor zijn persoonlijke favoriet binnen jouw collectie. Je had er best een leuk HF format van kunnen maken. Polletje hier, eliminatie ronde daar… Er had volk naar komen kijken.

2 likes

Blijft toch nog een hele imposante verzameling over :ok_hand:t2: leuk dat de Christopher Ward ook mocht blijven :+1:t2:

2 likes

Ik denk dat je een goede zet hebt gedaan. Less is more. En je had ook echt heel veel (wellicht ook te veel horloges). Persoonlijk heb ik zelf bij te veel horloges juist meer onrust dan bij een mooi uitgebalanceerd aantal.
Enige jammere aan je uitdun actie vind ik dat de Explorer I 39mm 214270 MKII weg is. Achteraf gezien met z’n 39mm een van de mooiste Rolexen ooit. :cry:
Snap de Christopher Ward ook niet echt zo, maar dat is persoonlijk.

Heb je nog een uitgebreide foto reportage van welke horloges precies weg zijn gegaan? Je hebt ze snel verkocht trouwens. 19 stuks.

1 like

Een boel zijn er weg , maar het blijft alsnog een indrukwekkende collectie Hans :star_struck:

1 like

Kon ik dat maar ik heb een main en side collection🤣

De main zou voor high end zijn en de side voor “leuke” vintage chronos en diver horloges maar deze inmiddels ook highend :rofl: ik kan ook echt niet stoppen met kopen…

2 likes

Leuk man, ik vind het ook geinig dat de Archimede is gebleven, dat je nog een Rus hebt, dat er een CWC quartz bij zit en de Breitlight er nog is. Maar sixty-fives, da’s mooi, de Zeigerdatum ook, setje Breitling… Tof. Ik vind 'm leuk en eclectisch. Chris Ward compressortje bij. :+1:

Geniet er van!

2 likes

Precies dit!

Gaat mij lukken.

Eens! Absoluut mee eens zelfs.
Maar dat is geen reden om hem te behouden.
Hoe mooi en hoe fijn dan ook, de Rolex was voor mij niks meer dan gewoon een heel mooi horloge.
Datgene wat er nu nog in mijn collectie zit is stuk voor stuk meer dan gewoon heel mooi.
Kleven herinneringen aan vast, zijn mede om bepaalde redenen/gebeurtenissen aangeschaft .

Deze horloges zijn wie ik ben, de rest was puur mooi en verzamelen omdat het kan.

Dus, this is me!

10 likes