Van welk populair horloge krullen jouw tenen?

Ik rumineer de inhoud van mijn lebmaag als ik de Explorer II langdurig bekijk.

2 likes

Eplorer II pumpkin :nauseated_face:

2 likes

1 like

Sorry…
Maar dat lieveheersbeestje maakt alles weer goed hoor!

Het is een werkelijk icoon en veelal mooi gevonden horloge.
Mij lukt het niet echt.

Wel prachtige foto!
Laat het horloge mooi zien zo.

1 like

Op de een of andere manier hebben ze toch de meest lelijke tinten groen weten te kiezen, is ook best knap.
image

11 likes

De Rolex Daytona, op onderstaande na;

3 likes

Al die afgeragde meuk die als “vintage” wordt opgehemeld.

Er zijn best Leuke oudere horloges te vinden maar je weet meteen wat ik bedoel, denk ik.

Exact dit: eergisteren nog maar eens gaan passen, en het is heel mooi op foto maar niet op mijn pols.

4 likes

I would say -met alle respect-:v:️:

1. eigenlijk elk horloge met een overkill aan (nep)edelstenen
    2.Rolex yachtmaster II met witte dial en goud in de kast
  2. de moderne “Breitling for Bentley” -lijn
3 likes

Er is nogal een verschil tussen vintage en “gewoon oubollig” indeed :smile:

Zo hè idd. Trek ik heel matig dat ding :nauseated_face:

3 likes

En gewoon versleten. Het is prachtig dat iets een eeuwigheid mee kan gaan, maar eens er amper nog lugs overschieten, is het klaar voor vervanging; niet voor “scherpe datejust* met nog genoeg vlees op de kast, 4300 euro aub!” :joy:

*ik neem er het gemakkelijkste slachtoffer uit, natuurlijk. Niets persoonlijks tegen dit horloge of wie er ook een te koop zet.

1 like

En dan noemt hier iemand een Alpinist seksloos. Ik laat me nog liever een Seamaster in de poeperd douwen dan dat ik een Sub draag. En ik heb al een hekel aan Bond Seamasters.

Lulverhaal over historie is ueberhaupt al erg. Geschiedenis selectief weergeven ook. Failliete merken opkopen om vervolgens in handen van een mode-conglomeraat die merken op te kloppen met veel tam-tam over historie is al even walgelijk. Tot in den treure hetzelfde stukje geschiedenis blijven herhalen omdat je sinds 1927 respectievelijk 1969 niks significants meer hebt gedaan is ook niet cool.

Als we die maatstaf door gaan voeren zijn er maar weinig merken over die nog wat voorstellen.

Wat die tenenkrullende horloges betreft: Echt alles waar Genta na de jaren 60 de hand in heeft gehad. Of wat er van gejat is.

6 likes

Dit soort spul? :stuck_out_tongue:

2 likes

Walgelijk. Je zou het niet lelijker maken al zette je er een post van een APRO, PPN of HBB naast.

1 like

Van die Richard Mille designs… Gatverdamme. Waarom zou je het kopen? En überhaupt dragen? Ik vind dat de Fiat Multipla’s onder de horloges…

5 likes

Ahhhh :kissing_heart:

1 like

Grand Seiko.

2 likes

En klaar nu.
Jij mag niet op mijn verjaardagsfeestje komen.
En we zouden gaan zwemmen. En dan met natte klauwen frietjes eten. Nu miss je dus chloor op je frietjes.

5 likes

Eens! Dat merk bestaat louter uit een ETA uurwerk met een waterdicht vat eromheen. Wat een gedrochten komen daar vandaan.

Verder kan ik best veel hebben denk ik.

4 likes

Van die plastieke G-Shocks en de 1001 Rolex divers :sweat_smile:

2 likes