Van welk populair horloge krullen jouw tenen?

Ik wist niet dat jij ook zo’n invicta liefhebber was. Vanaf nu mag jij je Invicta-junior noemen. :+1:t2:

Hublot
Richard mille
Panerai
Breitling
Swatch
Moderne rolex daydate
AP royal oak offshore
Rolex yachtmaster 2
Mondaine
Alle mode merken
Meeste iwc modellen
Seiko skx
Alle einzigers
Vierkante horloges
Vintage horloges
Bell & Ross Vierkante dingen
Alle jaren 70 horloges. Wild wild west of design era…
G shocks

Kan zo nog wel even doorgaan

:point_down:

:point_up_2:

1 like

Ben je nou Sinn aan het afkraken? :slight_smile:

1 like

Dit onderstaande gevaarte. Ik kan er gewoon niet met m’n pet bij, dat je een horloge maakt waarvan de wijzers dus maar 2x in de 24 uur matchen met de indices.
Het is uiteraard een limited edition, maar ik vind het überhaupt al een prestaties als ze er 1 weten te slijten. Dat je een groepje ontwerpers aan het werk zet en dan was dit hun leukste idee voor een limited edition??

https://mannenstyle.nl/wp-content/uploads/breitling-rainbow-superocean-heritage-57-nieuws-horloge-2-1024x683.jpg

4 likes

Ik ben allergisch voor dingen die gehyped worden en gevolgd worden door hersenloze fanboys.

Momenteel in de horloge markt zie je dat bij R***x, daarom dat ik om die reden eigenlijk al voor een ander horloge zou gaan

5 likes

Mwah, Sinn heeft nog realistische prijzen…

1 like

Dat mag je niet zeggen over rolex!

Oh wacht…

1 like

Hmmmm. Ik ben niet alleen allergisch voor de grammaticale fout in de titel (voor ik 'm corrigeerde) maar ook voor dit soort spelfouten.

Maar maak je niet te sappel, elk merk heeft wel één of twee hersenloze fanboi’s. Jij bent er een van Invicta, ik ben wellicht een hersenloze Seiko fan.

2 likes

Het verhaal van hoe geweldig het wel niet is. De ene horloge kanaal na de andere op YouTube over Rolex. Kan de Watchfinder eigenlijk wel waarderen die ook andere prachtige merken laat zien. Prachtige macro shots en leuke info.

Van mij mag je de taal nazi uithangen hoor😉

Fixed that for you.

8 likes

:slight_smile:

alles van Rolex…:rofl:

Autospelling wilde er TAALNASI van maken. :joy: Iemand enig idee wat dat is?

1 like

Ja, fout.

2 likes

Lekker, Net als lettermacaroni maar dan nasi met woordjes erin.

4 likes

:laughing::laughing::laughing::laughing:

Fanboi’s is een moeilijke. Fanboys is niet de manier, maar in het meervoud in het Nederlands met een stukje Engels bargoens is altijd een gokje. :slight_smile:

Maar…

Je bent denk ik best een aardige jongen, maar zeker niet in de positie om iemand anders hersenloos te noemen.

9 likes