Van welk populair horloge krullen jouw tenen?

Gelukkig moet er niets… :slightly_smiling_face:

1 like

Bij de P01 gaat dat nog wel maar verder niet inderdaad…

+1. Dodelijk saai. En dat komt van iemand met een sub.

1 like

Lelijk design, kast, wijzers en alles…vooral met die witte wijzerplaat! :face_with_hand_over_mouth: :confounded:
En daarmee een van de lelijkste Rolex modellen…naar mijn mening…

7 likes

Ze hebben ook in-house uurwerken. :wink:

Gouden (of bicolour) nouveau riche horloges vallen eigenlijk snel voor me af…

Maarja, ieder z’n ding hè? Hoewel het dragen van zo’n protserige ‘klok’ voor mij hetzelfde is als het dragen van badstof sokken onder een (paars) pak :sunglasses:

1 like

Alles van (het moderne, niet vintage) IWC.

Zoekt dekking

Schaamteloze kopie van mijn Kienzle… Bah !

6 likes

:joy::joy::joy: Misschien kan ík beter naar een Invicta gaan kijken.

1 like

De groep mensen die zóveel ruzie heeft met zijn/haar geld en gevoel voor smaak is buiten het voetbalmakelaarsgilde volgens mij niet zo heel groot :roll_eyes:

Speaking of… Zo’n beetje alles van het volgende merk, dat veel modellen heeft die lijken op

past wel in dit topic imho:

download

2 likes

Op een dag weet je het :
Ik word Invictarian !

2 likes

Zeker!
Ik vind hem zeer vet, en zeker voor een limited mag het best een beetje spannend zijn Kuch Omega Kuch .

1 like

Überhaupt had je dan wel goed mogen spellen.

Alle Russische horloges zijn lelijk en alles van Bvlgari is ook niet om aan te gluren.

Die hij gebruikt mag ook als je te lui bent om de ü op te zoeken.

Mijn toetsenbord staat op Duits ingesteld :astonished:

1 like

Het eeuwige geneuzel over geld in combinatie met Rolex. Oh ja, het geklaag over het niet beschikbaar zijn van sport Rolexen bij de AD.

3 likes

:joy:

Invicta en Hublot :confounded:

Iets teveel iwc/genta… maar :ok_hand:

1 like

Omega is mijn horlogemerk en James Bond is mijn film (Thunderball zestien keer gezien) maar ik heb echt helemaal niets met de limited bond horloges van Omega.

Neem nou deze; fake patina, gejat merkteken van military issues (thin arrow) en een engraved back. En ten slotte ook nog 007 er achterop plakken. Had nog erger gekund door het in de secondenwijzer te verwerken…

1 like