Van welk populair horloge krullen jouw tenen?

Niet zo zeer één merk specifiek, alswel alle merken die het gladde oppervlak van een glasplaat en het schone en esthetische van de wijzerpaat moet verstoren door er zo een afzichtelijke vergrootglas bubbel op te keilen…

Alle gouden Rolexen en heren horloges met te veel diamantjes of ander glitter spul.

1 like

Moderne Breitling modellen.

De Moonwatch met plastic/saffier (doorhalen wat niet van toepassing is) die iedereen heeft of wil hebben. Een discutabele maanlanding 50 jaar lang uitmelken. Ik denk dat 6/10 mensen dit horloge koopt omdat het in het hobbyisten ABC’tje staat.

Submariners, Speedmasters, Invicta, van die gierige Hommage horloges die gewoon gejat zijn qua ontwerp, fake horloges, modemerken, en alles boven de 42mm. En 99 procent van alle Seiko’s.

Graag communiceren in normaal Nederlands.
Krachttermen werken wellicht prima tegen vrouw, kind of de buurman, hier niet.
Ik vind het mooi geweest.
Dit is een horlogeforum.
Ik heb meermaals aanbevolen vooral een forum te zoeken waar een dergelijke wijze van communiceren wél wordt gewaardeerd.
Vanaf nu ga ik een handje helpen.

7 likes

Alles met een cycloop

Yacht master 2

Meteen maar gesloten.
Regel 1
FORUMREGELS
De volgende handelingen, gedragingen of activiteiten zijn pertinent NIET toegestaan;
Het respectloos bejegenen van bedrijven, hun producten, organisaties, personen, leden of groepen;

De topictitel is op het randje, de reacties zijn er overwegend overheen.

7 likes