Van Willegen verbouwing

Afgelopen weekend kreeg ik v n collega te horen dat de winkel waar ik em mee naartoe had genomen om n horloge te kopen opgeheven zou zijn. Hij vertelde dat de vitrines allemaal leeg waren en bouwvakkers waren druk bezig de boel te slopen. :disappointed_relieved:
Middenstand die t moeilijk hebben, opboksen tegen online shops, etc. Je weet wel.

Dinsdag moest ik in t centrum v Den haag wezen en dacht nostalgisch even langs t pand te lopen.

Tot mijn verbazing zie ik licht branden en n etalage bomvol horloges :crazy_face:

Wat bleek, ze waren helemaal niet failliet. Integendeel, ze waren de boel aan t verbouwen. En gedurende deze periode geven ze n leuke korting op t hele assortiment. Ook voor online.

Heb wat crappy snapshots genomen voor degenen die nieuwsgierig zijn.

En tot m’n verrassing hebben ze zelfs GS in t assortiment genomen.

9 likes

Gelukkig wist heel HF een maand geleden al dat het om de verbouwing ging haha.

Ook leuk om te zien dat ze nog maar 3 GS modellen hebben liggen.

12 likes

Wat is zo bijzonder aan 20% korting ?

Dat krijg je er v als je niet meer dagelijks… Ik bedoel nachtelijke op HF zit :sweat_smile:

1 like

toch fijn dat je direct 20% korting krijgt op een gloednieuw horloge? scheelt zo een paar honderd euro.

en @marnixmoed jaa… vergeten :laughing:

2 likes

Dat krijg je met een beetje onderhandelen toch ook makkelijk, wie betaalt er nou full retail ?

Dat is meer dan ik destijds voor die collega los kreeg gepeuterd op een doordeweekse dag :roll_eyes:

Ik had t ook over n leuke korting en niet n opheffingsprijsje.

Bepaalde modellen misschien. Maar niet altijd op alle modellen. Althans is mijn ervaring.
Maar tja, ik ben ook geen geslepen onderhandelaar :upside_down_face:

1 like

Zie daar een Oris op de foto voor 1800 euro. Duhhh! Die is overal te krijgen voor 1500 en bij de grijze dealer voor 1100. Zo durf ik ook korting te geven :flushed::frowning:

1 like

Is een beetje oud nieuws inderdaad, en heb je titel even gecorrigeerd. Schrok me dood man. :wink:

Heb namelijk al een kleine 2K aanbetaald op een klokkie. :grimacing::grin:

6 likes

Dank voor het delen en de moeite die je hebt genomen om foto’s voor ons te maken! :+1::slightly_smiling_face:

5 likes

Uh, dat is zo te zien de nieuwe bronze pointer date. Die retailed toch echt voor 1800 voor korting. 1550
Grijs in Duitsland.

De rode pointer date bedoel ik ja. Is dat een vernieuwde versie dan? En is ie zoveel duurder? Zie zo snel geen verschil

Nee het betreft de nieuwe met de kast van brons, de wijzerplaat is ook brons. Lijkt in dit licht idd wat rood maar die kast is echt van brons (met inzoomen zie je dat duidelijker).
Die kost idd 1800 list.

2 likes

Heb er ook een mooie nieuwe Hamilton JazzMaster DD gekocht voor 600 incl. bezorging !

8 likes

Gaaf! Enjoy :smiley:

1 like

Nou, dat gevoel wat ik had toen m’n collega me het nieuws vertelde kwam dus goed over.
Was bewust gedaan :smiling_imp: