Vanaf juni as. een nieuwe Oris voor CHF 2550 ?

Dan komt deze in aanmerking! :slight_smile:

De nieuwe Aquis Hammerhead LE …

.

.

.

Gehaeuse : Stahl
Durchmesser : 45,5mm
Wasserdicht : 500m
Uhrwerk : Oris Cal. 752 (Basis SW 220-1)
Gangreserve : 40 Stunden
Spezial : Limitiert auf 2000 Stueck

1 like

hahaha jee zeg

Probleem is de belichting van de render. Indices lopen gewoon recht en vervolgens af.

1 like

haha l#l en bedankt!

Ik vind hem overigens wel tof hoor.

1 like

Mooi hoor. Maar slik, da’s 2395,- euro voor een Aquis… waar zijn die tijden dat ik mijn Oris Divers Date met de kop eraf kocht voor 550,- euro :worried:

1 like

Inderdaad, twee keer te duur.

1 like

Bedankt heh!!! :triumph::joy:

1 like

tja

ik weet nog wel de tijd van een zoute haring voor een gulden

3 likes

Jij hebt de gulden geen eens meegemaakt broekie

2 likes

haha toen ik haring stond te happen, zat jij nog in de zandbak met je speelgoed trekkertje :wink:

2 likes

Herkenbaar. Of 25 cent voor een zak kruimels op de markt van de stroopwafelverkoper…

4 likes

misschien iets voor Freek Vonk? (als aandenken…)

2 likes

Tja…zakkammen voor een piek!

641 gram met bracelet

1 like

Was dat een landelijk verkrijgbaar artikel? Ik dacht dat dat alleen in het stadje waar ik ooit woonde werd verkocht :slight_smile:

:grin: , die haalde ik vroeger vaak op de woenselse markt in eindhoven , :yum:

Zal nooit meer vergeten dat ik als ventje van 14 een zak kruimels naar binnen aan het werken was.
Vervolgens zie ik een ‘‘mediterraans’’ vrouwtje met snor… 2 frikandellen spec. weg schransen (8 uur s’ochtends)
Met de kruimels in mijn vuistjes ben ik gevlucht :fearful:

5 likes

[quote]
vaak op de woenselse markt in eindhoven[/quote]

Ik denk landelijk verkrijgbaar in heel Brabant :grin:

2 likes

Die zak kruimels vd stroopwafelverkoper vroeger ken ik ook nog…heerlijk idd. In mijn geval in Oisterwijk, bij Tilburg, dus zal wel iets Brabants zijn idd :laughing:

3 likes

Ongeveer 2112,- €, dat is dus zo’n 300-400,- € duurder dan een gewone Aquis bij de dealer?
Hoop dat ze er veel hamerhaaien mee redden maar ik vind dat al serieus duur worden voor een Oris met een SW200 erin…
Mooi horloge maar ga 'm zeker niet nieuw aanschaffen.