Dus dit:
Voor dit:

Chronoswiss is using CoinGate to calculate daily exchange rates (from US Dollars or Swiss Francs to Bitcoin) too, so trying to speculate too much would be rather difficult …
Dus dit:
Voor dit:
Chronoswiss is using CoinGate to calculate daily exchange rates (from US Dollars or Swiss Francs to Bitcoin) too, so trying to speculate too much would be rather difficult …
Misschien tegenwoordig beter om horloges in Bitcoins te beleggen…
Zou nog wel eens goed kunnen uitpakken. Investeren in andere munten is ook interessant.
Dus als je binnenkort iemand ontmoet met een Chronoswiss dan kun je gerust vragen wat hij zoal verkoopt op het Darkweb…
Darkweb, darkweb. Die arme bitcoins. Er gaat véél meer contant geld om in de misdaad.
Ok, amerikaanse cijfers maar toch grappig:
elke dollar heeft 22 eigenaren per jaar. 3% van de Amerikanen heeft een criminal record. Aannemende dat misdaad loont noch niet loont, dus dat criminelen evenveel geld door de handen gaat als bij de nette burger; aannemende dat jij een horloge koopt van 1500 dollar contant, dan hebben die dollars 33000 eigenaren gehad (in één jaar), waarvan 990 criminelen.
EN DAAR WERK JIJ DUS AAN MEE11!!11!!!
Ik pak nog één koffie en dan boodschappen doen.
Ik heb laatst zelfs een aanmaning van het CJIB met bitcoins betaald! Ik had op 11 april 2017 te hard gereden. Wat ik wel gek vond, was, dat de bitcoins naar een buitenlandse rekening ging. Maar dat is slechts een kleinigheid. Zo voorkwam ik, dat mijn bankrekening zou worden geblokkeerd. En dat is nu mooi voorkomen.
Edit: er even van uitgaande dat je een grapje maakt.
was het niet 1 april??
Die aanmaning was echt, weliswaar per mail, dus alle seinen op rood. Ik heb iets heel vals en lelijks terug gemaild. Daar zou ik hier een paar dagen voor moeten boeten.
Altijd leuk zo’n braaf kereltje in de gelederen.
klinkt grappig, maar ik denk dat er een redenatiefout in je verhaaltje zit. het gaat waarschijnlijk om 1-dollar biljetten die per jaar 22 eigenaren hebben. Dus als je in grotere biljetten betaalt zal dat allemaal nog reuze meevallen :p.
Heb even wat onderzoek voor je verricht en heb de over-ijverige flitsagent die je voor die 5 km/u te hard een prent heeft gegeven weten te traceren:
Bitcoin/BCC gaat helemaal door het dak heen dit weekend.
Inderdaad zeg. Lekker!