Vanaf vandaag is het voor mij Seamaster Wednesday

Vandaag deze ‘big boy’ in ontvangst mogen nemen. Het is een vroege Seamaster Planet Ocean in geweldige conditie met alle toebehoren (doos, papieren, zegel). En ondanks dat het een grote klok is valt het mij mee hoe groot hij in werkelijkheid draagt.

Wat details:

  • Reference 2200.5100
  • Calibre: Omega 2500
  • Case diameter: 45,5mm
  • Domed sapphire crystal

Features:

  • Chronometer
  • Date
  • Helium escape valve
  • Screw-in crown
  • Unidirectional rotating bezel

Ik heb nu 2 Omegas in mijn collectie. Een vintage Speedmaster uit 1971 en deze Seamaster en ik kan wel zeggen dat ik meer en meer een Omega fan aan het worden ben.

Zijn jullie ook fan van een specifiek merk?


18 likes

ten eerste gefeliciteerd met de aanwinst,en op dit moment kan ik niet stellen dat ik 1 merk boven alle andere plaats

Mooi man :ok_hand:

Mooie aanwinst, veel plezier met je beide Omega’s! :+1::clap::+1:

Mijn beste,

Een getalenteerde aanwinst!!
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er een sportieve tijd mee. :watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Gefeliciteerd met deze beauty, Ik heb verschillende Omegas in mijn verzameling en vooral grote klokken.
Na mijn eerste Sub; aangeschaft te hebben en onlangs mijn Deepsea neig ik toch een ommegang ( mooi woord trouwens) gemaakt te hebben naar Rolex. Hier een fotootje

Dus je weet nooit wat je nog te wachten staat.
Maar geniet van deze mooie klok die je nu bezit :+1::+1:

1 like

Fantastisch horloge, mooi clean! :ok_hand:t2:

Ikzelf heb 3 Omega’s dus ben wel fan. Volgende wordt ook een Omega (Speedy Pro), maar daarna overweeg ik toch sterk een Rolex. :grimacing:

Ik ook niet, ik kan serieus genieten van een mooi horloge van een ander merk. Maar Omega raakt (op dit moment) een bijzondere snaar bij me.

Maar je hebt je Omegas nog wel? Hoe moet dat nu met je profielnaam dan :sweat_smile:

Geweldige keuze! Ik sluit ook zeker niet uit dat er ooit een keer een (vintage) Rolex komt

Ook een geweldige keuze voor in het weekend :blush:

2 likes