Inmiddels te bestellen: DumeT Momentum Springbar tool

bedankt !

afbeelding

:partying_face::tada::tada::tada::tada::tada::partying_face:

8 likes

bestelling 203 !
jip jip jahoooo !
:wink:

2 likes

En daar hebben we nr 204!!!

1 like

Had ik nou maar aandele Kabaalstra gekocht i.p.v. beleggen in bitcoin.
Goed gedaan jochie(s) :hugs:

2 likes

Ik ben er wel benieuwd naar en ik heb natuurlijk besteld…als 206de!
Gaat wel lekker zo denk! :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:t2:

1 like

Zou super zijn als je hiermee ook schroeven van bracelets kan aandraaien. Had gisteren zo een moment in de kroeg dat op een simpele bracelet een schroef los zat. Gelukkig op tijd gezien. En yes meteen loctite besteld

1 like

Welke loctite?
Zijn zoveel kleuren, maar welke is nou het meest geschikt voor horlogebanden.

1 like

Dat wordt dan een ander tooltje… mogelijk kan het in een zelfde body… maar dan moet je wel 2 verschillende kleuren bestellen… :slight_smile:

1 like

loctite 243 heb ik gekocht na wat rondzoeken hier op HF.

Als het kan zou super zijn, heb al 1 bestelling gedaan, wil daar best een tweede voor doen.

Eerst maar eens zien dat ik die 214 reeds bestelde Tooltjes de deur uit krijg… dat wordt nog een uitdaging op zich

4 likes

yes begrijpelijk… een toekomst idee dan oke… Succes en mooi gemaakt man! Velen zijn erg benieuwd!

Gas op die lollie!

Schroevendraaier tooltje dat je er indraait? Als je dat niet kunt vastzetten op nog een andere manier dan draai je gewoon je tooltje uit de body als je gaat schroeven en wat kracht moet zetten.

Je gaat me hopelijk niet proberen duidelijk te maken dat je er openlijk aan twijfelt dat ik dat niet zou weten he?.. :rofl:

4 likes

de Groefjes heb ik er nog niet in zitten… daarvoor moet het programma voor de draaibank nog wat aangepast worden…

Omdat de doppen 4 cm uit moeten steken, “buigt” de druk van het gereedschap de dop een beetje weg… dat geeft trillingen, en dat wil je niet…

ik ga dus eerst de dop zover laten uitsteken dat de groefjes ingestoken kunnen worden, de andere bewerkingen kunnen zo ook gedaan worden: boren, en uitdraaien van de binnenkant… als dat klaar is, dan schuif ik 't stafmateriaal een stukje op, en steek em af…

31 likes

33 likes

:ok_hand: :ok_hand:

1 like

Lekker hoor!

4 likes