Ik wil even mijn vreugde delen met mede-horlogeliefhebbers
Vandaag kwam er een pakketje binnen! Het was een rib uit mijn lijf, maar het is elke cent waard: een originele Portofino IWC horlogeband.
Het model wijkt een beetje af van standaard banden, het deel waar de folding clasp is aan bevestigd is erg kort, wat resulteert in het feit dat het metalen deel op het midden de pols ligt. Terwijl deze eerst in de bocht van mijn pols zat.
Nu heb ik al heel wat horlogebanden in mijn handen gehad, echte krokos en kalfsleder, maar dit overstijgt alle banden die ik ooit heb gezien.
Erg mooie band inderdaad, En dat kortere deel ziet er erg comfortabel uit. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat je de horloge (ook een pracht excemplaar) vrij strak draagt.
Haha, nee het gaat nog. Na een kwartier met mijn armen te hebben gezwaaid om het bloed in mijn handen te laten lopen, beginnen mijn vingers nu weer enige kleur te krijgen!
Haha, nee het gaat nog. Na een kwartier met mijn
armen te hebben gezwaaid om het bloed in mijn
handen te laten lopen, beginnen mijn vingers nu
weer enige kleur te krijgen!
Haha, nee het gaat nog. Na een kwartier met mijn
armen te hebben gezwaaid om het bloed in mijn
handen te laten lopen, beginnen mijn vingers nu
weer enige kleur te krijgen!
Gezien de reacties op de strakke band -viel mij ook meteen op- trekt jouw ‘flubberarm’ (:+) jammer genoeg minstens zoveel aandacht als jouw mooie horloge met dito band…
PS: geeft niet hoor, ik ben ook niet moeders mooiste (
Nu even serieus; bijzonder mooi en zeer waardevol horloge, en die band past er inderdaad perfect bij: goede smaak heb je. En zoals ze in Schaffhausen zeggen: viel Spass damit!
Het is inderdaad een prachtige band/sluiting/horloge (tu)
Kun je ajb ook een plaatje maken van een opengevouwen sluiting?
Ik vroeg me nl. af hoe deze sluiting in elkaar zit/werkt.