Vandaag de grote dag

Het gaat dan eindelijk gebeuren: de aanschaf van mijn eerste echte mooie horloge.
Ik kon het niet laten een discussie te openen…

Hamilton here i come!

René

Waar,Wat,wanneer hoe veel? Neem lekker de tijd ervoor. Maar wel opschieten met fotos aub. :wink:

Spannend! We zien te foto’s wel verschijnen mag ik aannemen.

Veel Plezier, maak er een mooie dag van.

Ennuh…we willen foto’s zien :smiley:

merk je nou ook dat wij net zo benieuwd zijn als de koper :smiley:

En? Is-ie er al?

Groeten, Tom Vreeken.

Voor mij is morgen de grote dag!

Joepie, hij is er. Ik post morgen (lees vandaag) wel foto’s.

Massol

Helaas heb ik momenteel niet de beschikking over een camera dus heb ik de fotos moeten nemen met een gsm :frowning: Toch de fotos:



mooi horloge, Rene. Daar kun je trots op zijn.
Draag het met plezier

Dat bedoel ik! Da’s een horloge waar je mee thuis kunt komen!! (tu)
Draag het met plezier en wees er zuinig op!

Goede keuze hoor!! En het wit stiksel op de band staat goed bij de witte cijfers op de wijzerplaat (tu)

Mijn beste,

Zelden heb ik iemand met zoveel enthousiasme zijn nieuw horloge zien aankondigen.
Je hebt de dagen afgeteld en op een tijdstip (02.21 uur) dat menig forumlid al op één oor ligt bericht je het horlogeforum dat je horloge is gearriveerd.
Dus bij deze:
VAN HARTE GEFELICITEERD met je langverwachte nieuwe aanwinst.
Een prachtig aanwinst welke de kiem legt voor een trotse collectionneur. :wink:
Heel veel plezier met de horlogepassie en veel genot bij het dragen van dit fraaie horloge.

Orologio Signaturis Temporis

Goede keuze !!! Mooie klok !!!

Hoi allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties. Het doet me deugd te lezen dat men hier serieus genomen wordt, jong of oud, dik of dun…

Zodra ik de mogelijkheid heb zal ik proberen wat leuke plaatjes te schieten, al is het niet voor hier dan wel voor mezelf.

René

Mooi klok, veel plezier ermee… Foto’s altijd leuk & welkom…!!

Groet
Mark

Het is een prachtig uurwerk natuurlijk, maar ik denk persoonlijk dat dit dus een HAMILTON Navy GMT automatic is, Codex H776151,en daar hoort een stainless bracelet bij vind ik.
Het is wel super Amerikaans uiteraard…
Het poussoir links dient waarschijnlijk voor de wereldplaatsen in te stellen, maar het is me niet duidelijk hoe je deze tijden moet aflezen.
Een lunette, al dan niet draaibaar zou het uurwerk toppie gemaakt hebben…mijn gedacht he…
Verder, heeeel veel succes met je aanwinst…

Hamilton is een prima merk, veel mooie modellen, met een prijs die dik OK is.

Heel veel plezier met de Hamilton…

Hallo Rene,

Gefeliciteerd met deze stoere klok. Het is een mooi exemplaar! Veel draag en kijkplezier. De foto’s zijn prima hoor.

Groeten, Tom Vreeken.

Gefeliciteerd! Een erg mooi horloge.

Het toeval wil dat ik deze week bij een zakenrelatie ook een Hamilton om de pols zag zitten en ik deze dus even kon bekijken. Mooie afwerking en voelt ook goed qua gewicht zodat het merk bij mij zeker een goede indruk heeft achtergelaten. Misschien iets voor de toekomst.

Groet,

Guus