Vandaag effe een ritje van 900km voor

Prachtigprachtigprachtig. Raak er steeds meer en meer van overtuigd dat ik er ook maar een moet aanschaffen en dan wel eentje met zo’n mooie doos :grinning:
Is die standaard bij de af 2015 versies of gewoon een incident?

1 like

Weet niet precies vanaf wanneer de houten doos erbij zit maar vlg mij vanaf medio 2015 af Omega.

Het kan natuurlijk ook dat een horloge ergens al een tijdje ligt en dat de oude doos er nog bij zit.

1 like

Mooi, gefeliciteerd.

1 like

Erg mooi horloge, gefeliciteerd met de aankoop

1 like

Proficiat! En inderdaad een betere doos als dat joekel van de Speedmaster.

1 like

Die is toch ook wel erg mooi!

Hier mag je met recht trots op zijn.Prachtig!!

1 like

Tja, die heb ik gehad, maar die van jou is authentieker.

1 like

Mooi! Ziet er nog zeer netjes uit ook!

Die rode stip zegt trouwens niets… ik heb voorheen ook een PO2500 gehad en toen ik die eens lichtjes met een hele zachte tandenborstel aan de achterkant stond te reinigen poetste ik dat stipje er zonder enige moeite perongeluk vanaf. Ook voor oudere modellen zegt dat dus niets over of de kast open is geweest…

1 like

Mooi hoor! ik vind de stalen band ook erg mooi.

1 like

Prachtig hoor. Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. Ik willllll oooooookkkkk zo’n doooooooosssssss. Uiteraard met bijbehorende Omega :smiley:

1 like

Heel mooi, geniet ervan.:+1:

1 like

top!

1 like

Prachtige aanwinst gefeliciteerd :thumbsup:

1 like

Erg mooi, vind alleen de 45mm te groot voor mij en de 42 te klein.

Dit is inmiddels wel een tijdje geleden en ben kleiner gaan dragen dus wellicht toch maar weer eens bekijken want het blijft qua looks een prachtige klok.

Waarom 900km eigenlijk, hier in de buurt toch ook wel voor een mooie prijs verkrijgbaar?

1 like

Mooie aanwinst en 900 km voorpret als bonus! :grinning:

1 like

Een 2016 horloge, nieuw en met de houten doos is voor de prijs die ik heb betaald in de buurt niet te vinden.

450 km voorpret en 450 km napret.

2 likes

Ik moet ook wel even wennen aan de 42mm. Ik ben ook een beetje aan het spreiden qua maten en ieder horloge valt en oogt weer anders.

De nieuwe PO is er ook in 43,5 dus dat dit wellicht ook een optie.

Mooi horloge, en dito mooie foto’s. Geniet ervan.

1 like