Ik vind de blauwe pelagos erg gaaf met z’n snowflake. Alleen n bummer v die lap tekst.
Ik heb de blauwe aquis gehad op rubber. De rubberen band van de aquis is tot nu toe de beste die ik ben tegengekomen. Ook de sluiting is top alleen wel een beetje dik.
Ik heb de blauwe aquis gehad op rubber. De rubberen band van de aquis is tot nu toe de beste die ik ben tegengekomen. Ook de sluiting is top alleen wel een beetje dik.
Oris all the way. Die limited ziet er erg mooi uit, en apart met de kroon op links. Maar omdat ik al een meistertaucher heb, zou ik voor de Tudor gaan. Normaal hou ik niet van een witte datumachtergrond op een zwarte plaat, maar in dit geval brengt dat wit het horloge in balans omdat de markering op 9 uur ook groter is.
In jouw geval zou ik voor de Oris ltd gaan, hou je nog wat leuks over voor een andere stijl horloge.
Bedankt iedereen tot zoverre voor de input,
Tot zoverre als ik voor een Aquis zou gaan de top 3 in onwillekeurige volgorde met ook nog een andere duiker binnen Oris tegenover de Aquis
- Blauw mat (Dus geen ‘sun burst’)
- Oranje met zwart
- Oranje met grijs
- Hoe langer ik ernaar kijk hoe meer ik vind m hebben terwijl ik eerst zoiets had van mwha.
De Oris sixty five
Wat zou jullie keuze zijn uit de kleuren van de Aquis of zou de 56 jullie voorkeur hebben?
PS het gaat bij de oranje modellen niet om de band maar om de wijzerplaat
Van dit rijtje vind ik de grijze met oranje het mooist, al denk ik dat de blauwe veel makkelijker te combineren is qua outfit. Wat tijdlozer ook, wellicht minder snel op uitgekeken.
Een oranje band vind ik geweldig voor de zomer, maar voor de winter zou ik er sowieso een zwarte band bij kopen. Maakt het combineren ook weer makkelijker!
Succes met je keuze!
Ja , wat zal ik zeggen.
Nou oké, ik hou niet van kleurtjes en niet van cijfers nie.
Als ik dan toch een keuze zou moeten maken, de '65 dan.
Elf.
Sixty five is zeker leuk. Laatste oranje Aquis vind ik ook erg leuk. Maar, het is al gezegd en ervaar dat zelf ook met een oranje duiker, kun je niet bij alles dragen. Maar het staat wel gaaf, vind ik dan. Succes en veel plezier met kiezen!
Vandaag diverse uitvoeringen van de Oris Aquis in de etalage van Tromp in Amsterdam bekeken. De oranje op zwart is in werkelijkheid best mooi eigenlijk. Vond ik op de foto niet. hmmm.
Stel je hebt al een normale staal/ zwarte duiker dan zou ik nu lekker voor zo’n vrolijke oranje gaan
Voor mij van dit rijtje de nummer 1 blauw. !
Sixty five is echt een topper ook!
Ik zou in dit geval voor de blauwe versie gaan. Prachtig