Vandaag mijn stalen monster band binnen!

Ja ik ben weer blij, de stalen band is er en het staat de monster super, band wisselen was geen probleem maar heeft iemand nog tips voor het inkorten(hij past nu om me enke), ik wil hem namelijk meteen om heb al 2 weken geen horloge om!

update het lukt met een naaldje hoezo moeilijk ??

Update: Klaar is kees, super zo ik had hem meteen met stalen band moeten kopen, stuk zwaarder met dragen ook!

Zal even kijken of ik een foto kn maken van het horloge gereedschap, ondertussen train ik ook effe me biceps met de monster!

Haha ooit een topic gezien waarin de topicstarter tevens de eerste en tweede ‘reactie’ voor zijn rekening neemt? Hoe dan ook een Monster met stalen band zit heerlijk! Draag hem op dit moment ook en blijft een erg gaaf horloge! Veel plezier er mee!

Gr Jeroen

jetebo Schreef:

Haha ooit een topic gezien waarin de topicstarter
tevens de eerste en tweede ‘reactie’ voor zijn
rekening neemt? Hoe dan ook een Monster met stalen
band zit heerlijk! Draag hem op dit moment ook en
blijft een erg gaaf horloge! Veel plezier er mee!

Gr Jeroen

jij bent toch degene met die Martin braun eta 7750 ? bevalt die nog steeds ?

Klopt! In 1,5jr tijd wel 2x terug moeten sturen…werkt momenteel echt top en nog steeds smoorverliefd! Interesse?

nee hoor, was gewoon benieuwd, meende oooit gelezen te hebben dat je er problemen mee had. Vandaar dat ik ernaar vroeg.

Heb je de stalen hoesjes ook weer terug geplaatst met een naald???

If not, dan ligt je band er binnenkort gewoon af. Met een beetje mazzel in je mouw, met pech op de straat.

robbie409 Schreef:

Heb je de stalen hoesjes ook weer terug geplaatst
met een naald???

If not, dan ligt je band er binnenkort gewoon af.
Met een beetje mazzel in je mouw, met pech op de
straat.

Ja, dat heb ik gedaan, daar heb ik een grote naald voor genomen die precies met de kop in dat gat paste de andere aangedrukt met een punaise, heb wel technies inzicht dus ik zag ook wel dat dat borgveertje er helemaal overheen moest, zoizo want anders steekt hij uit aan 1 van de kanten(als hij niet strak zit dus), is prima gelukt, mischien ben ik handig met priegel werk om dat ik tijdens het vissen de kleinse haakjes kan aanzetten !

Ook nog zonder schade zal ik een foto maken van het “gereedschap”?