Vandaag ontvangen , na wat heen en weer gezever

1/2 September gekocht uit Spanje , echter het duurde en het duurde maar voordat hij binnenkwam , tracking nummer gevraagd en wat blijkt ? , ja hoor, de 29e afgeleverd . Echter niet bij mij maar bij een persoon in London ???

Post gebeld, verkoper gebeld , en ja hoor , verkeerde tracking nummer gekregen :frowning:

Nogmaals gekeken , ligt al weken bij de Douane ? , Ik afgelopen maandag weer Post NL bellen en krijg ik te horen … ‘ja maar … het adres klopte niet , die is retour naar spanje !!’

en vanmorgen … trrrring … de Post NL meneer met een pakketje uit Spanje ??

maar jam hijs in indergeval binnen

een ref 814 uit 1968/69 en een venus 178 column uurwerk wat van binnen tikt :slight_smile:

Wat een prachtige breitling

Nog plannen er mee? indexen zijn wat dof helaas

Erik11 Schreef:

Wat een prachtige breitling

Nog plannen er mee? indexen zijn wat dof helaas

Hij moet een beurtje hebben maar dat is t wel
De lume is inderdaad wat donker maar de indices zijn glimmend en lastig te fotograferen , dan moet ik met een extra lamp werken en gaat het plexi weer spiegelen :frowning:

Pracht exemplaar! Geniet ervan.

Ook deze is weer erg mooi. :)-D

mooie kastvorm ook :slight_smile:

Dank jullie wel
Ik moet zeggen dat dit mijn eerste 814 ralley is, ik dacht dat ik ze nix zou vinden maar ik vind hem in het echt mooier dan ik had verwacht

Leuke kast vorm, funky kleuren en mooi uurwerk

Ja, dat is weer zo’n mooie Breitling chronograaf, heel gaaf.
Mocht je nog geld over hebben, ik zag nog een leuke Bullhead automaat op Marktplaats.

diashock Schreef:

Ja, dat is weer zo’n mooie Breitling chronograaf,
heel gaaf.
Mocht je nog geld over hebben, ik zag nog een
leuke Bullhead automaat op Marktplaats.

Heb ik gezien en gevraagd waar hij voor wegmag
De wijzers zijn niet origineel dus die moeten vervangen worden , en vrij prijzig als je ze kunt vinden

Maar dank je wel voor de heads up :slight_smile:

Van harte, Rene!

Koesteren! :wink:

Nice! Ik ben niet een groot liefhebber van vierkante kasten, maar het misstaat dit horloge niet :slight_smile:

Nu weet ik waar Pontiac de inspiratie vandaan heeft.

Zie je ook meteen dat het er bij een Pontiac een stuk goedkoper uitziet dan bij een Breitling.

Hoe dan ook… zowel de Breitling als de Pontiac zijn mooie horloges… zouden ook best staan om mijn pols… mijn budget zou momenteel waarschijnlijk alleen de pontiac toestaan… :slight_smile:

vind die pontiac ook geen verkeerde hoor.

Erg mooie Breitling, mooie kast ook.