Fijne post, gaaf horloge! Proficiat. (tu)
Prima info met mooie plaatjes over een bijzonder horloge.(tu)
Proficiat met deze bijzondere aanwinst! Erg apart design. Idd, strakke wijzers en wijzerplaat, doch de kast en bezel hebben weer een vintage look.
En een duiker vind ik wel een duikextentie te horen hebben. Klopt het dat de binnenste 1 of 2 gaatjes daardoor echter niet meer te gebruiken zijn voor de fijnafstelling?
En lugholes!!:~:D
Goed, informatief verhaal Eric.
En wat een gave klok. Hij oogt klein? Ben benieuwd naar een foto naast jouw PO. En een wristshot.
De kasten “lijken” sterk op die van een 6309 schrijf je. Het is dus geen originele oude 6309 kast die gemod is? Worden die kasten dan volledig nieuw gemaakt?
He Maarten,
de Tsunami en de PO hebben beiden ongeveer dezelfde diameter, 44mm vs 45mm. Maar door de taps toelopende kast van de Tsunami is de wijzerplaat wel een stuk kleiner, even wat Q&D shots:
De kasten zijn inderdaad geen oude 6309-kasten die worden gebruikt, deze kasten worden echt opnieuw gemaakt om daarna (afhankelijk van de wensen van de klant) met de hand geassembleerd te worden.
Eric
Mooi setje! Zo ben je klaar lijkt mij…
Mooi verhaal van een erg mooi klokje,gefeliciteerd.
mooi horloge, de kast is m.i inderdaad naar een hoger niveau getild met behoud van comfort en (hippe term kennelijk, hoor ik te pas en te onpas. ik gooi hem er ook maar eens in :)) "look&feel"
ik heb een tijdje onderstaande XW gehad.
Mijn “Classic” uitvoering.