Hallo allemaal,
Vanguard heeft nog geen eigen topic. Daar is bij deze verandering in gekomen. Post hier je Rolex of Tudor met een Vanguard rubberen band .
Ik trap af met mijn Rolex Submariner 114060
Cheers!
Hallo allemaal,
Vanguard heeft nog geen eigen topic. Daar is bij deze verandering in gekomen. Post hier je Rolex of Tudor met een Vanguard rubberen band .
Ik trap af met mijn Rolex Submariner 114060
Cheers!
Waarom moet dit een eigen topic hebben? Kan toch prima geplaatst worden in een Rolex topic?
Djeezus dude.
Zealande hoeft ook geen eigen topic. Maak er dan curved rubber straps whateverthefuck van. Dan worden mensen tenminste nog een keer geïnspireerd door wat nieuws.
Uit de serie ‘zinloze topics’…
Die heeft hij net ook al aangemaakt:
Waar blijven de Molequin, B&S, STRPS, Everest, Rubber-B, Ali-B, CNS, Michelin en Pirelli only?
Als je de HF-timeline gaat verneuken met zinloze topics, doe het dan goed.
Volgende uitdaging:
Durex rubber only
Even opbouwend kritisch: een topic met allemaal submariners op zwart rubber is niet echt een regenboog van diversiteit lijkt me.
Ik bedoel, mooi hoor, maar als je er één gezien hebt ben je wel klaar denk ik.
Zeg, gebruik jezelf even als het goede voorbeeld. Ik kan de ongezouten mening van Drebin juist goed waarderen.
Toegegeven, hij is vrij direct, maar heeft in de meeste gevallen ook gewoon een punt.
Je moet het alleen ff zoeken
Ik wil hier graag enige nuance in aanbrengen door het plaatsen van een afwijkende sub op rubber. Dankuwel.
OT: dude waarom?!?!
Dankjewel Metin, ik neem het mee.
Lief.
Dit is inderdaad best lekker. Slecht voor je tanden, maar best lekker.
Feedback ontvangen is ook een kunst. Goed bezig!
Ik ben hier jaren lang bezig met het zorgvuldig opbouwen van een imago. Ga je mij als voorbeeld gebruiken van hoe het wel hoort, verdomme.
@jur hef mijn account ook maar op.
Doe nou niet. Ik bedoel het niet persoonlijk.
Nu voel ik me schuldig…
Weet je wat. @jur als je dan toch bezig bent. Hef account van @HanDavinci ook meteen op.
Ja maar is het vanguard?! Dat is van belang in dit topic.